برای حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

برای حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

پیام دعوت رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت
برای حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن
برای حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن
فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت در آستانه فرا رسیدن اربعین شهادت سردار سرافراز و پرافتخار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و راهپیمایی 22 بهمن در پیامی از ملت شریف ایران، استان گیلان و مردم ولایت مدار رشت برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

فاطمه شیرزاد با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ملت ایران، استان گیلان و مردم ولایت مدار  رشت بار دیگر با حضور حماسی خود با آرمان های امام خمینی(ره)،شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهره خبیث آمریکا را بیشتر از گذشته آشکار کرد افزود: ملت شریف ایران با حضور گسترده و باشکوه در مراسم تشییع این شهید گرانقدر بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه شده است بیان کرد: ملت ایران ملتی شهید پرور است و فرهنگ ایثار و شهادت هیچ گاه در کشور ما کم رنگ نخواهد شد.

شیرزاد خاطرنشان کرد:  ملت شریف ایران، استان گیلان و مردم ولایت مدار رشت بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مردم ولایت مدار و قدرشناس استان گیلان و شهر رشت با حضور پرشکوه خود در راهیپمایی 22 بهمن بار دیگر بصیرت و وحدت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات