اولین مرکز دائمی پایش سلامت...

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اولین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان شهرداری یزد با حضور مدیران استانی و شهری صبح روز دوشنبه بیست و یکم بهمن ماه در محل ساختمان شهرداری مرکز افتتاح شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – مهدی فعالی از راه‌اندازی اولین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان شهرداری یزد خبر داد و اظهار کرد: بر اساس طرح پایش سلامت، پرسنل شهرداری یزد می‌توانند مورد چکاپ و معاینات پزشکی قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در مراسم راه اندازی اولین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان که با حضور محمد یارمند مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، الهه جورابی عضو شورای اسلامی شهر، سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو شهرداری، مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان و کارکنان شهرداری یزد برگزار شد، با تأکید بر اینکه راه‌اندازی مرکز دائمی پایش سلامت در راستای اصل تقدم پیشگیری بر درمان، راه‌اندازی شده است، افزود: در پایش سلامت با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های این طرح، اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار خواهیم داد و با این اقدام از بسیاری بیماری‌ها که کارکنان شهرداری یزد را تهدید می‌کند، جلوگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شناسایی بیماری فرد و ورود به موقع برای اقدامات درمانی، کاهش هزینه‌های درمان و پیشگیری از عوارض بیماری‌های خطرناک و مخفی از جمله مزایای پایش سلامت کارکنان محسوب می‌شود.

فعالی در ادامه به توضیح در خصوص سایر اقدامات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی پرداخت و افزود: باید ارتباط سازمانی خوبی میان مرکز پایش سلامت و پرسنل وجود داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد ادامه داد: مرکز پایش سلامت می‌تواند با ارزیابی سلامت همکاران، اقدامات علمی و پیشگیرانه خوبی را انجام دهد که بی‌شک این اقدامات می‌تواند اثرات مثبت قابل توجهی را بر سلامت و کار همکاران داشته باشد.

وی با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است، خاطر نشان کرد: با راه اندازی مرکز سلامت همکاران، مطمئناً ارائه خدمات توسط آنها به مردم نیز بهتر و مناسب تر خواهد شد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات