به نام خدا پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال پنجاه و هفت , قطع به یقین یکی از تاثیرگذارترین وقایع سیاسی دوران معاصر است

آنچه این رویداد بزرگ سیاسی را در میان حوادث پرشمار دهه های گذشته ماندگار کرده , وجه "مردمی" آن است ... انقلاب اسلامی در کشورمان بنا به "خواست اکثریت مردم" شکل گرفته و به پیروزی رسید و این در حالیست که بسیاری از خیزش های مردمی معاصر  تحت تاثیر خواست و اراده قدرت های بزرگ , به وقوع پیوسته و فاقد پشتوانه های درونی و مقبولیت در بین آحاد جامعه بوده و به همین دلیل پس از مدتی و فراخور تغییرات سیاستگذاری های کلان قدرتهای بین المللی دچار تحولات اساسی و ماهوی گردیده و یا حتی دچار انحطاط و اضمحلال گردیده اند.

انقلاب اسلامی ایران بیش از چهار دهه پرفراز و نشیب را با تکیه بر همین "وجه مردمی و مقبولیت عمومی" خود پشت سر گذاشته , بدون آنکه خللی در اهداف و آرمانهای بنیادی آن ایجاد شده باشد.

انقلاب اسلامی ایران همچنان بعنوان الگوی آزاداندیشی و آزادیخواهی در سطح جهان شناخته شده و به همین دلیل , کما فی السابق مورد خشم و غضب امپریالیسم جهانی است.

قدرتهای استکباری در طول دهه های گذشته با وحشت از گسترش موج آزادی خواهی و استقلال طلبی حاصل از انقلاب ایران و حوادث پس از آن , همواره در جهت نابودی این "دستاورد مهم مردم ایران" گام برداشته و هیچگاه نیز به آنچه در ذهن خود ساخته و پرداخته بودند, دست نیافته اند.

به لطف الهی تا کنون هرچه قدرتهای استکباری قساوت و شقاوت بیشتری را در قبال انقلاب اسلامی به خرج داده اند بر عزم و اراده مردم شریف و غیور کشورمان برای حفظ این "دستاورد ارزشمند ملی" افزوده شده است.

نمونه اخیر این "قساوت افسارگسیخته" ترور ناجوانمردانه و وحشیانه "فرمانده غیور نبرد با تروریسم" سردار سرافراز جهان اسلام , است که اگرچه کام ملت بزرگ ایران و همه ملتهای منطقه را تلخ نمود,لیکن کوچکترین تاثیری در اعتماد به نفس ملت بزرگ ایران برای ادامه راه پرافتخار خود برجای نگذاشته است.

انقلاب اسلامی ایران به حول و قوه الهی راه رشد و تعالی را همچنان و با تکیه بر پشتوانه عظیم مردمی خود ادامه خواهد داد ... شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان بعنوان دو نهاد مردمی برخاسته از رای مردم شریف کرمان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر از همه همشهریان گرامی جهت حضور پرشور در راهپیمایی. روز پایانی این دهه مبارکه, دعوت بعمل می آورند.

حضوری که مانند همیشه  به مثابه "میثاقی دوباره" با آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر آن , علی الخصوص سردار دلها شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی عزیز خواهد بود.

شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان

بیست و یکم بهمن ماه نود و هشت

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات