سخنگوي صنعت برق ؛ بسته بودن راه هاي مواصلاتي، ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، دكتر مصطفي رجبي مشهدي با بيان اين كه چهار خط 230 كيلوولت و يك خط 400 كيلوولت در استان گيلان به علت بارش سنگين برف از مدار خارج شده است، خاطرنشان كرد: هم اكنون تمركز روي فعاليت در حوزه رشت، اطراف انزلي و در منطقه شرق گيلان حوزه لاهيجان، سياهكل و لنگرود است.

رجبي مشهدي با بيان اين كه دز حوزه انتقال و فوق توزيع 54 اكيپ عملياتي و اجرايي برق منطقه اي گيلان به تعداد 195نفر نيروي انساني در تلاشند تا هر چه سريع تر مشكلات و چالشها را حل كنند.
وي همچنين در خصوص بخش توزيع نيز  با بيان اين كه در حدود 200 اكيپ عملياتي  توزيع استان گيلان مشغول به خدمت رساني و رفع مشكلات شبكه هستند،  ياداور شد: در حال حاضر نسبت به اعزام 50 اكيپ عملياتي ، 10 دستگاه بالابر و 10 دستگاه جرثقيل از شركت هاي معين به استان گيلان اقدام شده است .
سخنگوي صنعت برق در عين حال مهمترين مشكل در رسيدگي به شبكه برق را بسته بودن راه هاي مواصلاتي و دسترسي دانست و گفت: هرگونه رسيدگي به شبكه برق وابسته به باز شدن راه هاست و اطمينان مي دهم كه با بازگشايي راه هاي مواصلاتي، مشكل شبكه برق در مناطق ياد شده در كوتاه ترين زمان ممكن رفع خواهد شد.
رجبي مشهدي تصريح كرد: در صورت نياز نسبت به اعزام نيروهاي بيشتر به مناطقي كه دچار بحران برف هستند اقدام خواهد شد.
سخنگوي صنعت برق خاطرنشان كرد: كميته بحران با حضور مديركل دفتر فني انتقال  توانير، مديران بخش توزيع توانير و مديران صنعت برق استان گيلان در حوزه برق منطقه اي و توزيع تشكيل و تمهيدات لازم انديشيده شده بود.
به گفته وي با اين حال بارش برف بيش از حد انتظار بوده و باعث بسته شدن راه هاي دسترسي نيز شده است كه بر مشكلات اضافه كرده است.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات