22بهمن بیانگر اوج همبستگی ملت و نظاام درجهان است

22بهمن بیانگر اوج همبستگی ملت و نظاام درجهان است

22بهمن بیانگر اوج همبستگی ملت و نظاام در جهان است
مدیران و کارکنان راه و شهرسازی استان اصفهان همصدا با مردم همیشه در صحنه اصفهان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان اصفهان، مدیرکل ، معاونین و کارکنان اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن که در محل میدان امام اصفهان برگزار شد حضور یافتند .
علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری این مراسم به کارشناس خبر گفت :از برکت خون شهدا و باهدایت مقام معظم رهبری و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، انقلاب ما هر روز موثرتر و قوی تر شده و در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقطه اوج اقتدار ایران اسلامی است، افزود: این اقتدار مدیون همبستگی ملت ، دولت و نظام بوده که توانسته پایه های استقلال کشور را مستحکم کند.
قاری قرآن بیان داشت: حماسه راهپیمایی 22 بهمن و مصادف شدن آن با چهلمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، نماد تجدید میثاق ملت با آرمانهای امام راحل و شهداست و به جهانیان نشان داده که همین مسیر را ادامه خواهند داد تا کشور در اوج اقتدار و عزت بماند.
امروز هم مثل گذشته و پررنگ تر از قبل مردم همیشه درصحنه اصفهان در این راهپیمایی عظیم حضور یافتند و انزجار خود را از توطئه های رذیلانه سردمداران کفر پیشه استکبار جهانی اعم از شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار ، صهیونسیت کودک کش و رژیم خبیس قبیله ای آل سعود اعلام داشته و وفاداری خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات