نمایشگاه توانمندی های بانوان خانواده های ناوگان حمل و نقل بار برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های بانوان خانواده های ناوگان حمل و نقل بار برگزار می شود

به گزارش شهریار، فاضل نادری با اشاره به برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی ها و جشنواره غذاهای بومی ومحلی زنان خانه دار خانواده های ناوگان حمل و نقل بار با هدف گرامیداشت سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

او ادامه داد: جشنواره غذا و توانمندی های زنان خانه دار فرهنگسراهای مناطق دهگانه شهردار تبریز در بخش های غذاهای سنتی بومی و محلی، شیرینی پزی و غذاهای روز از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۹۸ بمدت چهار روز در فرهنگسراهای مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز عنوان کرد: غرفه های این نمایشگاه در زمینه های هنر آشپزی ایرانی و تولیدات خانگی دایر می شود.

او هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان خانواده های ناوگان حمل و نقل بار با موضوع "زن زندگیست" را تکریم بانوان بمناسبت هفته زن و همچنین کشف استعدادها، افزایش روحیه خودباوری بویژه در بانوان و احیای برخی صنایع دستی خانگی محل سکونت اعلام کرد.

نادری افزود: هزینه ثبت نام برای همه خانواده های رانندگان دارای مجوز از این سازمان رایگان است و ثبت نام تا روز ۲۳ بهمن در مدیریت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی این سازمان انجام می شود.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می شود و برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن آن، به نفر جوایز نفیسی اهدا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات