استقرار بیش از 90 سازه بتنی برای تبلیغات‌انتخابات‌مجلس درسطح منطقه سه

نصب بیش از2هزار مترمربع سازه تبلیغات انتخاباتی

شهردار منطقه سه از نصب بیش از 2 هزار مترمربع سازه در سطح منطقه سه برای تبلیغات انتخابات نمایندگان مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین؛ رامین امیر مداح  با اشاره به اینکه این سازه ها در خیابان ها، میادین و معابر اصلی و فرعی سطح منطقه سه جانمایی شده اند، اظهارکرد: تاکنون برای انجام تبلیغات انتخاباتی، بیش از 30 دال بتنی و 60 نیوجرسی درنقاط مختلف شهرنصب‌ شده است.

وی چهارراه نیکزاد ،سه راهی سیلو ،خیابان بهزاد ،میدان رسالت،شهرک خواجو ،بولوار امام علی (ع) میدان ابوذر و چهارراه فیروزه را از جمله نقاط تجهیز شده به سازه های انتخاباتی، تاکنون برشمرد.

وی اظهار داشت :بیش از 65 نقطه در سطح منطقه سه برای نصب سازه های مختلف تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

وی از نصب بیش از 70 داربست فلزی در نقاط مختلف منطقه تا کنون خبر داد و گفت :کاورهایی نیز بر روی تیرهای برق در نقاط پر تردد سطح منطقه نصب خواهدشدکه می توان برای تبلیغات انتخاباتی از آنها استفاده کرد.

امیر مداح هدف از نصب این سازه ها را یک پارچه سازی امور تبلیغاتی نامزدها و جلوگیری از نازیباسازی دیوارها و فضای شهر عنوان و تصریح کرد: باید ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی در جهت حفظ نمای بصری سطح شهر همکاری کنند.

وی با بیان اینکه بر طبق قانون هر گونه دیوار نویسی ممنوع است، افزود: از ستادهای انتخاباتی کاندیداها درخواست می شود در مکان مجاز اقدام به انجام تبلیغات کنند.

شهردار منطقه سه با تاکید بر اینکه اختصاص 2 هزار مترمربع فضای انتخاباتی برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان و ایجاد فضای انتخابات سالم و جلوگیری از بی نظمی و نازیبایی دیوارهای شهری در سطح منطقه سه در نظر گرفته شده است، افزود: در صورت کمبود فضا، شهرداری این منطقه آماده همکاری بیشتر در این زمینه است.

شهردار منطقه سه رعایت نظافت شهر را از سوی هواداران نامزدهای انتخاباتی الزامی دانست و افزود: نباید فضای شهری در ایام انتخابات نازیبا و زشت شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات