بودجه سال ۹۹ شهرداری شیراز تصویب شد

بودجه سال ۹۹ شهرداری شیراز تصویب شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در یکصد و بیست و سومین جلسه صحن علنی این شورا، بودجه سال ۹۹ شهرداری شیراز و سازمان‌های تابعه و متمم بودجه سال ۹۸ که پیش از این در کمیسیون‌های تخصصی جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفته بود، با مبلغ کل ۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به تصویب نهایی رسید.
بر این اساس، بودجه سال آینده شهرداری شیراز، شامل ۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درآمد و همین مبلغ هزینه شامل ۳ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در بخش وظیفه اداری، ۱۰ هزار میلیارد ریال در بخش وظیفه شهری و ۳۰ هزار و ۳۵۰ هزار میلیارد ریال در بخش وظیفه عمرانی خواهد بود.
همچنین تعداد ۵۶ تکلیف از سوی شورای اسلامی شهر شیراز برای سال آینده شهرداری شیراز تعیین شد که در جلسه امروز قرائت و به تصویب اکثریت اعضای شورا رسید.
در این جلسه همچنین با لایحه مساعدت ۷ میلیارد ریالی شهرداری شیراز برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از محل بودجه ۹۸ شهرداری به منظور هزینه‌کرد بابت تامین تجهیزات، تدارکات، غذا و سوخت خودرو بررسی و به تصویب اعضا رسید.
بررسی ایراد وارده از سوی فرمانداری نسبت به مصوبه جلسات پیشین شورا مبنی بر اصلاح «آیین نامه ارزش معاملاتی ساختمان، موضوع تبصره ۱۱ ماده صد قانون شهرداری» دیگر دستور جلسه امروز بود که با حضور اعضا مطرح و تصویب شد.
اصرار بر مصوبه شورا نسبت به ایراد وارده از سوی فرمانداری در خصوص مصوبه «عوارض صدور پروانه ساختمانی باغات» موضوع دستورالعمل اجرایی ماده ۱۴ قانون زمین شهری نیز در این جلسه عنوان و با اکثریت آرا به تصویب رسید.
در ادامه این جلسه ایراد وارده از سوی هیئت تطبیق فرمانداری به مصوبه «قدرالسهم شهرداری ناشی از ارزش افزوده باغات» واقع در حوزه استحفاظی باغات قصردشت مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.
بررسی ایراد وارده هیئت تطبیق مصوبات فرمانداری به مصوبه پیشنهاد مجوز اخذ هزینه خدمات ایمن‌سازی ترافیکی برای مراکز آموزش غیرانتفاعی نیز با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شیراز به تصویب رسید.
بررسی ایراد وارده از سوی هیئت تطبیق مصوبات در خصوص انعقاد قرارداد اجرای پروژه تراموا با شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه با برآورد ۱۵ هزار میلیارد ریال به مدت ۴ سال که پیش از این از سوی فرمانداری شهرستان شیراز مطرح شده بود بار دیگر در این جلسه عنوان و با تصمیم اکثریت اعضا، بر این مصوبه نیز اصرار شد.
طرح جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر اصلاح بندهای ۶ و ۷ مصوبه شورا در ‌خصوص «مدیریت تعارض منافع عمومی در شهرداری شیراز» که از سوی کمیسیون تلفیق شورا ارسال شد، در این جلسه بررسی و مصوب شد.
گفتنی است در پایان یکصد و بیست و سومین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز، طرح دوفوریتی اعضای این شورا در خصوص الزام شهرداری به تهیه نحوه برگزاری هفته شیراز در پایان این جلسه عنوان و ضمن تصویب دوفوریت طرح، شهرداری مکلف شد نسبت به تهیه لایحه نحوه برگزاری هفته شیراز تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۸ اقدام و جهت تصویب به شورا ارائه دهد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات