سخنگوي صنعت برق؛تمامي شبكه هاي اصلي گيلان برق دار ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، مصطفي رجبي مشهدي  افزود: 350 تيم عملياتي در حال رفع مشكلات رخ داده هستند.

رجبي مشهدي با اشاره به اينكه تمامي شهرستان هاي استان گيلان از برق برخوردار هستند، ادامه داد: در هيچ محلي خاموشي مطلق نداريم و تا پايان امشب بخش عمده اي از مشكلات باقي مانده برطرف خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه 100 تيم عملياتي جديد به 250 اكيپ مشغول در استان اضافه شده است، گفت: در حال حاضر مشكل اصلي در مناطق داراي قطعي برق، عدم دسترسي به مسيرهاي كوهستاني و روستايي است.
سخنگوي صنعت برق ادامه داد: در معابر برخي از محلات شهري نيز به دليل تخليه برف روي پشت بام به كوچه ها امكان ورود ماشين آلات و جراثقال هاي ادارات برق به داخل معابر وجود ندارد و همين امر موجب كندي عمليات برق رساني در اين نقاط شده است.
مصطفي رجبي مشهدي بر لزوم رعايت مسايل ايمني از سوي مشتركان تاكيد كرد و گفت: در برخي از مناطق به دليل بارش سنگين برف بر روي خطوط شبكه ضعيف شاهد پارگي سيم هاي برق هستيم؛ خوشبختانه تاكنون شاهد بروز حادثه اي براي مشتركان نبوده ايم و اميدواريم با مراقبت مشتركان در ادامه نيز مشكلي در اين ارتباط پيش نيايد.
سخنگوي صنعت برق با تاكيد بر اينكه 350 تيم عملياتي به صورت شبانه روز در حال رفع خاموشي هاي باقي مانده هستند، گفت: اميدواريم ظرف يك تا دو روز آينده با باز شدن مسيرهاي روستايي مشكلات رخ داده در اين بخش را به حداقل برسانيم.
وي پايداري شبكه هاي برق را امري زمان بر دانست و افزود: با توجه به ادامه موج سرما در استان انتظار مي رود مشتركان در مصرف برق و گاز صرفه جويي كنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات