احداث مجموعه فاخر مرکز همایش‌های بین المللی، ضرورتی برای آینده عمرانی و فرهنگی تبریز

احداث مجموعه فاخر مرکز همایش‌های بین المللی، ضرورتی برای آینده عمرانی و فرهنگی تبریز

به گزارش شهریار، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، با همراهی رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، علیخانی مدیرکل امور شهری و روستائی استانداری آذربایجان شرقی و ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرک خاوران بازدید کرد.

در این بازدید  جمالی نژاد و هیئت همراه با حضور در مرکز همایش های بین المللی تبریز، احداث این مجموعه ی فاخر را ضرورتی برای کلانشهر تبریز دانست.

در ادامه این بازدید نسیانی شهردار منطقه۹ تبریز با ابراز خرسندی از حضور معاون وزیر کشور در شهرک خاوران، گزارشی مبسوط از روند اجرای پروژه های  عمرانی و خدماتی در سطح حوزه ی شهرداری منطقه۹ به حاضرین ارائه داد.

مهندس نسیانی اظهار داشت: شهرداری منطقه۹ با اجرای پروژه های متعدد عمرانی در صدد فراهم ساختن زیرساخت های لازم در راستای جمعیت پذیری شهرک خاوران می باشد و در سال جاری این منطقه با افزایش ۲۵۶ درصدی صدور پروانه های ساخت، و افزایش۲۹۳ درصدی سطح زیربنا، شاهد استقبال شهروندان از ساخت و سازها در این منطقه است.

نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود از کسب رتبه ی نخست شهرداری منطقه۹ در تحقق بودجه درآمدی از اول سال جاری تا کنون در بین مناطق ۱۰ گانه ی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این موفقیت با تلاش جمیع همکاران منطقه محقق شده است و امید است با همت مضاعف کارکنان منطقه۹، این موفقیت همچنان تداوم داشته و مایه ی خیر و برکت برای منطقه و کلانشهر تبریز باشد.

معاون عمران و توسعه ی امور شهری و روستائی وزیر کشور در حاشیه ی این بازدید ضمن ابراز رضایت از کسب رتبه نخست شهرداری منطقه۹ درتحقق بودجه بین مناطق ۱۰ گانه ی شهرداری تبریز و اقدامات انجام شده، در جریان مسائل و مشکلات پروژه های این منطقه قرار گرفت.

در پایان این بازدید، جمالی نژاد و هیئت همراه با حضور در کافه کتاب شهرداری منطقه۹ به عنوان اولین کافه کتاب شهرداری کلانشهر تبریز، از ابتکار و اهتمام  ویژه مدیریت شهرداری منطقه۹ در توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات