مراسم افتتاحیه و رونمایی از طرح های شاخص سازمان تاکسیرانی برگزار شد

مراسم افتتاحیه و رونمایی از طرح های شاخص سازمان تاکسیرانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: در این مراسم از طرح های شاخص سازمان تاکسیرانی شامل طرح اسقاط 98 دستگاه تاکسی پیکان فرسوده بدون جایگزین در ناوگان سازمان تاکسیرانی، هوشمندسازی 10 فرایند سازمان تاکسیرانی و افتتاح دفاتر خدماتی انجام امور تاکسیرانان رونمایی به عمل آمد و از دست اندرکاران اجرای این طرح ها و همچنین 70 تاکسیران بازنشسته، تقدیر شد.

وی ادامه داد: از مهم ترین دستاوردهای طرح جمع آوری و اسقاط تاکسی پیکان فرسوده پیکان می توان به کاهش بار ترافیک در سطح شهر، کاهش مصرف سوخت، کاهش میزان آلودگی هوا، ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل و ایمنی و رفاه شهروندان، بهبود سیمای بصری شهری، افزایش ضریب ایمنی تاکسی ها، کاهش تصادفات و همچنین کاهش سن ناوگان تاکسیرانی قزوین اشاره کرد.

عرشیان تصریح کرد: دومین پروژه شاخص سازمان، هوشمند سازی 10 نوع فرایند خدماتی سازمان تاکسیرانی بود که اجرای این طرح به طور قابل توجهی موجب: کاهش ترافیک، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا، کاهش زمان انتظار، سرعت در پاسخگویی به مراجعین، افزایش کیفیت سفر، کاهش هزینه ناشی از تردد، افزایش رضایت مراجعین و تکریم ارباب و گامی مهم در جهت دستیابی به دولت الکترونیک محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: سومین پروژه شاخص سازمان تاکسیرانی، افتتاح دفاتر خدماتی انجام امور تاکسیرانی بود که این اقدام نیز گامی مهم جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری و برون سپاری امور به بخش خصوصی به شمار می آید.

عرشیان در ادامه سخنان خود افزود: این مراسم با برنامه های شاد و مفرحی همچون: اجرای نمایش طنز و اجرای موسیقی سنتی همراه بود و نکته جالب این بود که گروه هنری شامل نوازندگان، خوانندگان و قاری قرآن از صنف رانندگان تاکسی بودند.

وی خاطرنشان ساخت: در این مراسم سه کلیپ با موضوع یک روز با راننده تاکسی، طرح 98 در 98، 10 فرایند هوشمندسازی سازمان تاکسیرانی و یک انیمیشن با موضوع نوسازی تاکسی های فرسوده پیکان برای حضار به نمایش درآمد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی در خاتمه افزود: با توجه به تقدیر شهردار و ریاست محترم شورای اسلامی شهر از طرح های شاخص تاکسیرانی و همچنین حمایت از پروژه نوسازی ناوگان تاکسیرانی، امیدواریم بتوانیم در آینده گام های موثرتری در حمایت از تاکسیرانان برداریم.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات