بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از شرکت ‌های آلومراد و آلومتک/ آغاز فرایند تولید 800 تن هادی

بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از شرکت ‌های آلومراد و آلومتک/ آغاز فرایند تولید 800 تن هادی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و معاون طرح های توسعه این شرکت، از شرکت ‌های آلومراد و آلومتک تولید کننده کابل و هادی، بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، شرکت آلومتک هفته گذشته در مناقصه ‌ی برق منطقه خوزستان شرکت و در آن برنده شد، به همین خاطر، مدیرعامل این شرکت به منظور بازدید و بررسی ظرفیت‌ ها و توان شرکت آلومتک و آلومراد، از کارخانه ‌های این دو شرکت در قزوین بازدید و ابلاغ آغاز تولید را اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه خوزستان در حاشیه این بازدید؛ گفت: تمام اقدامات لازم و ضروری برای برق‌دار کردن برخی مناطق خوزستان انجام شده و حتی دکل‌های برق نیز نصب شده است و تنها منتظر هادی دریک هستیم تا این پروژه ها را به اتمام برسانیم.
محمود دشت‌بزرگ بیان کرد: سابقه مطلوب و مناسبی که شرکت آلومتک در زمینه تولید کابل‌ و هادی‌ها دارد، موجب شده است که این شرکت بهترین گزینه برای تولید این محصول آلومینیومی باشد.
وی افزود: این بازدید به منظور بررسی توانمندی‌های شرکت آلومتک و آلومراد و مشاهده ماشین‌آلات، دستگاه‌ها و تجهیرات موجود در شرکت آلومتک بود که برای شرکت برق منطقه خوزستان بسیار ثمربخش و مفید بوده است.
طبق این قرارداد، شرکت آلومتک متعهد شده است که تا چهار ماه آتی، 800 تن هادی درخواستی را تولید و تحویل بدهد و طبق برنامه‌ ریزی ‌ها و اقدامات انجام گرفته تا هفته آتی، 200 تن هادی دریک تولید و به شرکت برق منطقه خوزستان تحویل می شود.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات