بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از شرکت ‌های آلومراد و آلومتک/ آغاز فرایند تولید 800 تن هادی

بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از شرکت ‌های آلومراد و آلومتک/ آغاز فرایند تولید 800 تن هادی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و معاون طرح های توسعه این شرکت، از شرکت ‌های آلومراد و آلومتک تولید کننده کابل و هادی، بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، شرکت آلومتک هفته گذشته در مناقصه ‌ی برق منطقه خوزستان شرکت و در آن برنده شد، به همین خاطر، مدیرعامل این شرکت به منظور بازدید و بررسی ظرفیت‌ ها و توان شرکت آلومتک و آلومراد، از کارخانه ‌های این دو شرکت در قزوین بازدید و ابلاغ آغاز تولید را اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه خوزستان در حاشیه این بازدید؛ گفت: تمام اقدامات لازم و ضروری برای برق‌دار کردن برخی مناطق خوزستان انجام شده و حتی دکل‌های برق نیز نصب شده است و تنها منتظر هادی دریک هستیم تا این پروژه ها را به اتمام برسانیم.
محمود دشت‌بزرگ بیان کرد: سابقه مطلوب و مناسبی که شرکت آلومتک در زمینه تولید کابل‌ و هادی‌ها دارد، موجب شده است که این شرکت بهترین گزینه برای تولید این محصول آلومینیومی باشد.
وی افزود: این بازدید به منظور بررسی توانمندی‌های شرکت آلومتک و آلومراد و مشاهده ماشین‌آلات، دستگاه‌ها و تجهیرات موجود در شرکت آلومتک بود که برای شرکت برق منطقه خوزستان بسیار ثمربخش و مفید بوده است.
طبق این قرارداد، شرکت آلومتک متعهد شده است که تا چهار ماه آتی، 800 تن هادی درخواستی را تولید و تحویل بدهد و طبق برنامه‌ ریزی ‌ها و اقدامات انجام گرفته تا هفته آتی، 200 تن هادی دریک تولید و به شرکت برق منطقه خوزستان تحویل می شود.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات