بررسي ایمن سازی فضای مجازی درجلسه مشترك رئيس سازمان با رئيس پليس فتا

بررسي ایمن سازی فضای مجازی درجلسه مشترك رئيس سازمان با رئيس پليس فتا

در ديدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و رئیس پلیس فتای استان ، بر سالم سازی فضای مجازی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ، مهدی سالاری در این دیدار ضمن اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های موجود در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، ضرورت ایجاد محیط امن برای تبادل نظر و بهره‌گیری از تجربیات مفید اعضاء را یادآور شد.

وی گفت : سیاست هیئت مدیره دوره هشتم سازمان ، شفاف‌سازی و استقبال از نقدهای سازنده جهت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات است ، لیکن عده اي قليل با سوء استفاده از فضای به وجود آمده ، سعی در انحراف اذهان مهندسان دارند.

سالاری به درخواست‌های متعدد اعضای سازمان برای جلوگیری از فعالیت افراد فاقد هویت مشخص که در فضای مجازی مبادرت به انتشار مطالب غیر موثق می نمایند نيز اشاره و  اتخاذ راهکارهای قانونی دراین خصوص را خواستار شد .

سرهنگ ابوطالبی رئیس پلیس فتای استان هم در این دیدار با اشاره به رشد روز افزون استفاده از فضای مجازی در جوامع امروزی گفت : با گسترش و سهولت بهره گیری از این بستر، متأسفانه آسیب ها و تبعات آن نیز افزایش داشته که بعضاً تبعات جبران ناپذیری براي افراد به دنبال دارد.

وي جهت هرگونه همكاري براي ايجاد زمينه فعاليت سالم در فضاي مجازي مهندسي استان   براساس توافقات صورت گرفته اعلام آمادگي نمود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات