عملکرد بازیکنانم در بازی با مریوان ستودنی است

عملکرد بازیکنانم در بازی با مریوان ستودنی است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در این‌چند روز شرایط بسیار سختی از لحاظ روحی و روانی بر تیم حاکم بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  پیمان اکبری،  سرمربی تیم والیبال این باشگاه پس از کسب پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تیم راه یاب ملل مریوان در کنفرانس خبری اظهار کرد:قبل از همه چیز بابت فوت فرزند نازنین حمزه زرینی بازیکن ارزشمند تیم به وی و باشگاه شهرداری ارومیه تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این‌چند روز شرایط بسیار سختی از لحاظ روحی و روانی بر تیم حاکم بود و بسیار دشوار بود تا تیم را به شرایط ایده آل برگردانیم.

اکبری افزود: با همبستگی تیمی توانستیم با نمایش خوب و عملکرد قابل قبولی که بازیکنانم در حمله، سرویس، دفاع و توپگیری در بازی با مریوان داشتند پیروز این جدال باشیم.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد:متاسفانه پنج بازیکن تیمم بنام‌های محمودی، همتی، کریمی، قائمی و شفیعی را به علت مصدومیت و حمزه زرینی را بواسطه فوت فرزندش در اختیار نداریم و همین آسیب دیدگی های بازیکنان شرایط را برای تیمم در ادامه لیگ سخت تر کرده است.

وی گفت: بازیکنان مصدومم تاثیر گذار هستند و بسیار امیدوارم در هفته های آینده به تیم‌ ملحق شوند و بتوانیم در ترکیب تیم از آن ها بهره ببریم.

اکبری در خصوص بازی امروز بیان داشت : در دو ست نخست عملکرد تیمم راضی کننده بود ولی در ست سوم‌ شش پوئن عقب بودیم که بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و موفق شدند با توانمندی بالایشان این ست را هم‌ پیروز شوند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بیان کرد:  در خصوص بازی هفته آینده تیم شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد گفت:مطمئنا برای بازی هفته آینده نیز برنامه هایی داریم و برای کسب پیروزی به مصاف حریف می رویم.

وی در پایان گفت:برای تیمی که چندین بازیکن مصدوم در تیم دارد، هر هفته دو بازی برایش بسیار سخت و دشوار است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات