تمهيدات شهرداري اصفهان به منظور برگزاري باشكوه انتخابات

تمهيدات شهرداري اصفهان به منظور برگزاري باشكوه انتخابات

حسين اميري در گفت و گو با خبرنگار ايمنا با اشاره به برگزاري يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در دوم اسفند ماه سال جاري، اظهار كرد: ملت سرافراز ايران با حضور حداكثري خود در انتخابات اسفندماه، افكار پوچ و خصمانه دشمنان نظام و انقلاب را بي ثمر كرده و با عزمي راسخ گام‌هاي بلندي در راه توسعه كشور خواهند برداشت.

وي با بيان اينكه شركت در انتخابات وظيفه‌اي ملي و شرعي است و همگان اعم از مسئولان و شهروندان بايد در آن حضور حداكثري داشته باشند، تصريح كرد: تمهيدات شهرداري اصفهان براي برگزاري انتخابات باشكوه و همچنين آماده سازي فضاي تبليغاتي براي تمامي كانديداها صورت گرفته است.

معاون خدمات شهري شهردار اصفهان تصريح كرد: شهرداري تمهيدات مناسبي براي فعاليت‌هاي تبليغاتي داوطلبان شركت در اين انتخابات، با هدف توزيع عادلانه فرصت‌هاي تبليغاتي محيطي، جلوگيري از نازيبايي‌هاي بصري و حفظ سيماي شهري در نظر گرفته است.

وي از نصب بيش از 6500 جايگاه تبليغاتي براي كانديداها خبر داد و افزود: فضاي مناسبي براي تبليغات كانديداها در تمامي مناطق 15 گانه در نظر گرفته شده و پنل‌هاي تبليغاتي نصب شده است كه كانديداها مي‌توانند از اين موقعيت براي تبليغات در چارچوب ضوابط و مقررات اقدام كند.

اميري گفت: انتظار مي‌رود طرفداران نامزدهاي انتخاباتي پوسترها و عكس‌هاي تبليغاتي را در مكان‌هاي مشخص شده نصب كنند.

وي با اشاره به فرارسيدن ايام پاياني سال و برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي، اظهار كرد: با توجه به اينكه متأسفانه برخي از حاميان كانديداها اقدام به الصاق پوستر و تبليغات غيرمجاز مي‌كنند و شهر چهره نامطلوب و ناهنجاري به خود مي‌گيرد، تمهيدات لازم جهت پاك‌سازي شهر پس از پايان زمان قانوني تبليغات انديشيده شده است.

معاون خدمات شهري شهردار اصفهان ادامه داد: تيم نظارتي تبليغات انتخاباتي با حضور نمايندگان فرمانداري، نيروي انتظامي ضمن نظارت بر تبليغات صحيح نامزدهاي انتخاباتي اقدامات قانوني مربوطه را اعمال خواهند كرد.

وي ضمن درخواست از نامزدهاي انتخاباتي درجهت حفظ و صيانت از اموال عمومي و نصب نكردن تبليغات در فضاهاي غيرمجاز، افزود: شهرداري هزينه‌هاي فراواني براي نظافت و پيرايش شهري و حذف نازيبايي‌هاي محيط شهري داشته و نصب تبليغات در مكان‌هاي غيرمجاز علاوه بر خسارت به منظر شهري هزينه‌هاي سنگيني براي شهر در بردارد.

اميري با اشاره به هماهنگي صورت گرفته جهت انجام بازديد ايمني از شعب اخذ رأي و ستادهاي فعال انتخاباتي، گفت: در آستانه برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي موارد ايمني حائز اهميت براي رعايت در ستادهاي انتخاباتي و شعب اخذ رأي از طريق سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان به فرمانداري اعلام شده است و در صورت درخواست مسئولان مربوطه اكيپ‌هاي خودرويي اين سازمان در محل‌هاي مهم و پرتردد و شعبه‌هاي شلوغ اخذ رأي مستقر خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات