افزایش فرهنگ کتاب خوانی با اجرای پروژه های فرهنگی/ استفاده از ظرفیت  ...

افزایش فرهنگ کتاب خوانی با اجرای پروژه های فرهنگی/ استفاده از ظرفیت ...

افزایش فرهنگ کتاب خوانی با اجرای پروژه های فرهنگی/ استفاده از ظرفیت های منطقه به منظور علاقه مند کردن شهروندان به کتاب و کتاب خوانی

کافه کتاب پرواز با حضور جناب اقای دکتر ودیعی رئیس کمیته نظارتی شماره ۲، جناب اقای حافظ شهردار منطقه ۱۰ و جمعی از مدیران این منطقه در ماکت هواپیمای بوستان شاهد(جنب سینما سیمرغ) افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاغ رسانی شهرداری مشهد، محمد حسین ودیعی رئیس کمیته نظارتی این منطقه در افتتاحیه کافه کتاب، با اشاره به سرانه پایین مطالعه در کشور، اظهار کرد: افتتاح این پروژه های فرهنگی موجب افزایش سرانه کتابخوانی و علاقه مند کردن مردم به کتاب می شود.
وی ادامه داد: در این فضاها باید کتاب برای تمامی سلایق موجود باشد و نسل جوان را نیز باید به روش های انگیزشی و اطلاع رسانی به این فضاها جذب کرد.
احمد حافظ شهردار این منطقه نیز در این مراسم، این کافه کتاب که با هدف ایجاد فضایی آرام و دلنشین جهت مطالعه، برای استفاده ی شهروندان در فضای مغفول مانده ماکت هواپیما در بوستان شاهد(جنب سینما سیمرغ) به بهره برداری رسید.
وی افزود: این ماکت هواپیما چند سالی بود که بلا استفاده مانده بود که موجب ایجاد آسیب های اجتماعی در این محدوده می شد به همین منظور از چندی پیش و با جذب پیمانکار، نسبت به احیا این پروژه در راستای افزایش رفاه حال شهروندان اقدام شد.
شههردار منطقه ۱۰ مشهد با اشاره به لزوم اطلاع رسانی های لازم برای این پروژه، تصریح کرد: شهروندان در این کافه کتاب علاوه بر مطالعه آزاد می توانند، کتاب، نوشت افزار، لوازم تحریر و... مورد نیاز خود را تهیه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات