انتصاب سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان

سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان،معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،طی حکمی از سوی شهردار کرمان،"سلمان متحدین" به عنوان سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان معرفی شد.     لازم به ذکر است از خدمات "سید رضا میرحسینی"مدیریت سابق ارتباطات و اموربین الملل شهرداری کرمان تشکر و قدر دانی به عمل آمد.

در این حکم آمده است:

به نام خدا

جناب آقای سلمان متحدین

با سلام

نظر به تعهد، تجربه، کارایی و شناخت کافی که از جنابعالی دارم و به جهت استفاده از این قابلیتها و توانمندیها به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری» منصوب می شوید.

شهرداری یک نهاد اجتماعی و متکی بر شهروندان است و هیچ اتفاق مهم و تأثیرگذاری درشهر رخ نخواهد داد مگر با وفاق و مشارکت واقعی تمام نهادها و اقشار مختلف مردم. همدلی شهروندان و جلب مشارکت و اعتماد همگانی از طریق عمل صادقانه و شفاف و ارتباط سازنده و مداوم با افکار عمومی، رسانه‌ها و نخبگان و شهروندان دست یافتنی خواهد بود. انتظار می‌رود با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، رجوع مداوم به آرای متخصصان حوزه‌ی متبوع، حداکثر تلاش خود را در افزایش اعتبار شهرداری کرمان نزد افکار عمومی بکار گمارید.افزایش شفافیت سازمانی، افزایش دسترسی متخصصان، رسانه‌ها و شهروندان به اطلاعات، سنجش مداوم افکار عمومی، برقراری کانال‌های سهل جهت استماع و انتقال انتقادات، پیشنهادات و طرح ایده‌ها، برنامه ریزی برای تشریح و ارایه‌ی توضیحات کافی در باب تصمیمات شهرداری به شهروندان، افزایش سرمایه‌ی اجتماعی شهرداری کرمان، تقویت پایه‌های ارتباطی شهرداری با هنرمندان، دانشگاهیان، متخصصان و حرفه‌مندان در حوزه‌های مختلف موضوع عملیات شهرداری، تهیه‌ی پیوست‌های رسانه‌ای برای پروژه‌ها و عملیات‌های شهرداری، به کارگیری روش‌های علمی و ایده‌های خلاقانه در واحد تحت نظر و تعاملات بین المللی و سایر امور محوله با هماهنگی مدیر محترم حوزه شهردار از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه در حوزه‌ی روابط عمومی خواهد بود. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از همدلی و همکاری پرسنل در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف یاد شده ضمن رعایت قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.

سیدمهران عالم زاده

شهردارکرمان

بیست وشش بهمن ماه نود وهشت

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات