ساماندهی فاز اول میدان امام خمینی با اعتبار 350میلیون تومانی

ساماندهی فاز اول میدان امام خمینی با اعتبار 350میلیون تومانی

با همت نیروهای شهرداری و سازمان سیما،منظر و فضای سبز ،ساماندهی، بازسازی و ترمیم فاز اول میدان امام خمینی شهر زرند آغاز شد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در بازدید از روند اجرائی این پروژه با اعلام اینکه یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری بحث ساماندهی و زیبا سازی ورودی‌های شهر گفت: ورودی‌های شهر اولین مکانهائی هستند که مسافران و میهمانان در هنگام ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند و بخش عمده تصورات آنها از شهر ، فرهنگ و آبادانی آن در این مکان نمایان می شد .

منتخب شورای شهر زرند ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر را از اولویت برنامه های شهرداری دانست و با اعلام اینکه برنامه‌ها و اهداف شهرداری مبتنی بر توسعه فرهنگی ، مشارکت اجتماعی ، اقتصادی و زیبا سازی شهری می باشد گفت: توجه به اینکه حاشیه میدان امام (ره) که به‌عنوان اصلی‌ترین ورودی شهر سالیان سال به حال خود رها شده بود امسال جز پروژه‌های اصلی شهر در اولویت قرار داده شده که در آینده‌ای نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری آن خواهیم بود .

وی با اعلام اینکه این میدان طی چهار فاز زیبا سازی و اصلاح خواهد شدو ایستگاه حجاج در این میدان راه اندازی خواهد شد،گفت: در فاز اول این طرح بیش از 2000متر مربع فرش موزائیک،نما گذاری جداول با استفاده از قاب های سنتی ،درختکاری، چمن‌کاری،نصب آلاچیق‌ و مجموعه بازی پلی اتیلن ،سرویس بهداشتی در دستور کار شهرداری قرار دارد .

وی هزینه اجرائی این طرح را بالغ بر 350میلیون تومان عنوان و افزود:امیدواریم تا قبل از شروع سال جدیدی بتوانیم فاز اول این پروژه را به بهره برداری برسانیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات