شهردار یزد بر لزوم استفاده...

شهردار شهر جهانی یزد یکی از رسالت‌های شهرداری‌ها را افزایش شادی و نشاط و کیفیت زندگی شهروندان از طریق برگزاری فستیوال‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی خواند و بر لزوم استفاده از زبان هنر برای انتقال پیام های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی در مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی، گفت: یکی از رسالت های شهرداری ها ایجاد فضای نشاط و شاداب برای شهروندان است و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در همین راستاست.

وی با بیان اینکه این جشنواره از جمله طرح‌های فاخر فرهنگی مصوب شورای شهر یزد است، تاکید کرد: برای انتقال بسیاری پیام ها باید از زبان هنر استفاده کرد که نمایش عروسکی یکی از این راه هاست.

شهردار شهر جهانی با تاکید بر توجه شهرداری به هنر به عنوان زبان مشترک در بین تمام قومیت‌ها و نژادها، به سفر اخیر مسئولان شهر به کشور گرجستان و انعقاد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین شهرهای یزد و پوتی اشاره کرد و گفت: نزدیک‌ترین ارتباط مسئولان در این سفر مربوط به دیدار با گروه‌های هنری این شهر و تعاملات فیمابین بود لذا به نظر زبان مشترک هنر در شرایطی که کشور با مضایق متعدد مواجه است می‌تواند حضورمان را در عرصه‌های مختلف بین‌المللی تقویت کند و ارتباطات کشورمان با سایر کشورها را قوی‌تر کند.

عزیزی برگزاری چنین برنامه های فرهنگی را موجب افزایش کیفیت زندگی شهروندان دانست و اظهار امیدواری کرد: جشنواره تئاتر عروسکی در یزد به خوبی برگزار و مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات