بمناسبت هفته زن و روز مادر،از بانوان شرکت آب منطقه ای زنجان،تجلیل...

بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت بانوی دوعالم، حضرت زهرای مرضیه (س) و روز زن با حضور مهندس رضاپور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان و،حا جت الاسلام صبری نیا امام جماعت شرکت و اعضای هیئت مدیره از بانوان شرکت،تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در ابتدای این مراسم مهندس رضاپور با تبریک روز مادر و بیان نقش مهم  بانوان در جامعه و خانواده اظهار کرد: فعالیتهای بانوان همکار در شرکت و تلاشهای آنان بسیار برجسته ومهم   است و مایه بسی افتخار است که بانوان شرکت آب منطقه ای زنجان در فعالیتهای همه جانبه مختلف فرهنگی ، ورزشی، هنری و ... حضور دارند.
وی با تاکید بر الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) در زندگی جاری بانوان،گفت: خدا را شاکرم در این شرکت همه بانوان جزء پرتلاش ترین و پیگیرترین همکاران می باشند.
در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین صبری نیا امام جماعت شرکت آب منطقه ای زنجان،با تبریک این ایام خجسته اظهارداشت: درباره بزرگی ، قداست و عظمت آن بانوی بزرگ اسلام سخنان بسیاری گفته و نوشته شده است اما از همه بالاتر آنکه مهمترین مظاهر و نشانه های فضیلت و عظمت او ، آن است که خداوند متعال در قرآن کریم و در تعدادی از آیات به   فخر   زنان عالم اشاراتی با شکوه و عزت بخش دارد که خود به تنهایی عظیم ترین افتخارات را نصیب آن بانوی کار و پیکار ، انقلاب و تقدس می سازد.
وی، در ادامه به بیان شخصیت فاطمه زهرا (س) از دیدگاه روایات پرداخته و افزود : روایات و و احادیث فراوانی درباره عظمت و مقام معنوی فاطمه اطهر وارد شده است، لکن حضرت فاطمه (س) با الهام گرفتن از مکتب پیامبر (ص) و تعالیم مترقی اسلام فرزندان بزرگی همانند امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) و ائمه اطهار (ع) تحویل بشریت داده است.
وی تصریح کرد: کمرنگ شدن نقش زنان در خانواده‌ها به دلیل نقش و جایگاهی که در تحکیم خانواده و ارتباط دادن میان مرد و فرزندان خانواده دارند سبب پدید آمدن  بحر ان ،تزلزل و فروپاشی خانواده می‌شود.
در پایان این مراسم،چند تن از همکاران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند، سپس با ارائه لوح تقدیر از سوی مدیرعامل از بانوان شرکت تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات