مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق استان تهران برگزار شد

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق استان تهران برگزار شد

در این مراسم جمعی از مدیران وکارکنان حوزه ستادی وزارت نیرو و صنعت آب و برق حضور داشتند. در ابتدا مراسم رضایی سرپرست اداره کل امور اداری وپشتیبانی مدیریت منابع آب ایران گفت: یکی از مهم ترین مؤلفه های توسعه نیروی انسانی سلامت روحی و جسمی افراد است.
وی افزود در پایشی که درشرکت مادر از  بعد سلامت جسمی و روحی کارکنان در سال جاری انجام شد، افراد ورزشکار از سلامت بیشتری برخودار بودند. این نتایج نشانگر اهمیت ورزش بوده و موجب شده که مدیران شرکت مدیریت منابع آب به مقوله ورزش توجه خاصی بکنند.

سپس مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: برای این که وزارت نیرو در حوزه آب و برق بهترین خدمات را ارائه دهد باید کارکنان از سلامت خوبی برخوردار باشند. وی در ادامه سخنان خود به مشکلات جسمی ناشی از عدم تحرک اشاره کرد وگفت دو شاخص ورزشی در ارزیابی جشنواره شهید رجائی سال آتی پیشنهاد داده شده است.
وی همچنین در سخنان خود به حضور سه تن از کارکنان صنعت آب و برق که در جوامع بین المللی موفقیت هایی کسب کرده اند شامل خانم سرشتی (رشته دومیدانی)، آرنگ (رشته موی تای)  و عبدالوند (رشته مچ اندازی) نیز اشاره کرد. در سال جاری مسابقات ورزشی در 21 رشته شامل 13 رشته برادران و 9 رشته خواهران برگزار شد که  200 نفر به عنوان ورزشکار برتر شناخته شدند.

مولود شیوا مشاور وزیر در امور زنان به عنوان آخرین سخنران به هدف‌گذاری آتی امور زنان و ورزش برای بهره گیری خانواده های همکاران از امکانات و تسهیلات ورزشی سازمان ها اشاره کرد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقات ورزشی با اهدای کاپ و هدایای نقدی قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات