آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه کلان  برق در بهبهان

آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه کلان برق در بهبهان

عملیات اجرایی پنج پروژه کلان برق در بحث تولید، انتقال و فوق توزیع با حضور استاندار خوزستان و مدیران شرکت برق منطقه ای خوزستان، در بهبهان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ استاندار خوزستان در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها گفت: در قدم اول باید از مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان تشکر کرد چرا که برق استان را با آن شرایطی که تحویل گرفته اند به یک شرایط نرمال، ایده آل و پیشرو در کشور تبدیل کرده اند.
غلامرضا شریعتی بیان کرد: برنامه ریزی های توسعه زیرساخت های برق در همه نقاط استان در حال انجام است و در پنج سال آِینده برق خوزستان، پیشگام صنعت برق در کشور است.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها شهرستان بهبهان به منطقه امن انرژی تبدیل خواهد شد که زیرساخت های مناسب برای توسعه و ایجاد سرمایه گذاری در دیگر بخش ها را دارد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در آیین کلنگ زنی این پرژه ها، اظهار داشت: تکمیل و توسعه پست 400 کیلو ولت ارجان بهبهان، ورود و خروج دو مدار خط 230 کیلو ولت بهبهان – دوگنبدان در پست ارجان، کلنگ زنی پست 132 کیلو ولت GIS ولایت و خط 132 کیلو ولت دو مداره بهبهان اصلی، ولایت، بهبهان فرعی تا رینگ شاهد- ارجان پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آنها، آغاز شده است.
محمود دشت بزرگ حجم سرمایه گذاری این پروژه هارا 5 هزار و 532 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با شرایط اقتصادی که در کشور حاکم است این حجم از سرمایه گذاری در زیرساخت های برق رقم قابل توجهی است که نشان از هدف گذاری های صورت گرفته برای توسعه برق و مستمر بودن آن در هر شرایطی است.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها 930 مگاولت آمپر ظرفیت و 54 کیلومتر مدار به زیرساخت های برق شهرستان بهبهان اضافه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: عملیات اجرایی نیروگاه گازی مقیاس کوچک بهبهان با ظرفیت 25 مگاوات و سرمایه گذاری هزار و صد میلیارد ریالی بخش خصوصی نیز امروز آغاز شده که نقش ویژه در تقویت ولتاژ و پایداری شبکه برق منطقه خواهد داشت و در تابستان 99 وارد مدار می شود.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات