استمرار عملیات برف روبی و یخ زدائی در سطح منطقه۹

استمرار عملیات برف روبی و یخ زدائی در سطح منطقه۹

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی شهردار منطقه۹  اظهار داشت: از آغاز بارش برف در  فصل جاری، معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه۹ با اتخاذ تمهیدات لازم و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات، برف روبی، یخ زدائی و مسیر گشائی معابر و گذرهای سطح حوزه را در رأس فعالیت های خدماتی خود قرار داده است.

شهردار منطقه۹ افزود: با آغاز موج جدیدی از بارش های کم سابقه که هفته ی گذشته شاهد آن بودیم، نیروهای خدوم و تلاشگر معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه با تلاش چندین روزه و شبانه روزی خود، مانع از انسداد  شریانها و گذرهای این منطقه شدند.

نسیانی خاطرنشان کرد: از شب گذشته نیز با فعالیت مجدد سامانه ی بارشی  و کولاک و برودت هوا، نیروهای خدماتی با آماده باش کامل، در راستای تسهیل درتردد وسائط نقلیه ی شهری و رفع موانع حرکتی شهروندان، از لحظات نخست بارش برف تا کنون با انجام عملیات سریع و بموقع، اقدام به برف روبی و یخ زدائی معابر کرده اند.

شهردار منطقه۹ گفت: با توجه به جغرافیای منطقه، عملیات برف روبی و یخ زدائی معابر تا عادی شدن وضعیت جوی استمرار دارد و طبق اطلاعات واصله، در حال حاضر هیچگونه مشکلی در زمینه ی تردد شهروندان در معابر حوزه وجود ندارد و شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را از طریق سامانه ی ۱۳۷ مطرح نمایند تا بلافاصله نسبت به رفع مشکلات مطروحه اقدامات عاجل صورت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات