ایستگاه های دوچرخه بوستان های بانوان ارم و بهشت تجهیز می شوند

ایستگاه های دوچرخه بوستان های بانوان ارم و بهشت تجهیز می شوند

ایستگاه های دوچرخه بوستان های بانوان ارم و بهشت تجهیز می شوند

شهردار منطقه چهار مشهد از تجهیز سایت های دوچرخه بوستان های بانوان بهشت (نبوت ۴۲) و ارم (پنجتن ۴۵) خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا غلامی ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توجه به اینکه سلامت بانوان، سلامت خانواده و در نهایت سلامت جامعه را در پی خواهد داشت، در سال های اخیر تخصیص فضایی مناسب برای ورزش، تفریح و رفاه بیشتر بانوان مورد توجه ویژه مدیران شهری قرار گرفته است.
وی تراکم بالای جمعیتی در منطقه چهار را دلیل اصلی کم بودن سرانه فضای سبز در این منطقه عنوان کرد و افزود: به همین منظور تلاش جهت احداث فضای سبز و بوستان های بزرگ و محلی برای شهروندان به ویژه بانوان به اولویت کاری این منطقه مبدل شده است.
غلامی ضمن اشاره به احداث و بهره برداری از بوستان های بانوان بهشت و ارم در این منطقه طی سال های گذشته تصریح کرد: این بوستان ها با مساحت بهشت ۵.۱ هکتار و ارم دو هکتار و امکاناتی از قبیل زمین های ورزشی والیبال، بسکتبال، اسکیت و شطرنج، زمین بازی کودکان، آلاچیق و ... در اختیار بانوان منطقه قرار گرفته است.
شهردار منطقه چهار ادامه داد: جهت رفاه بیشتر بانوان و ارائه خدمات بهتر به آنان، در این بوستان ها ایستگاه دوچرخه راه اندازی شده است که تا پایان سال جاری به ۴۰ دوچرخه جدید مجهز شده و بانوان می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز از دوچرخه ها در داخل این بوستان ها استفاده کنند.
وی اظهار کرد: مسیرهای دوچرخه در این بوستان ها نیز از طریق اجرای خط کشی های ویژه ترافیکی جهت استفاده بانوان ایمن سازی می گردد.
غلامی خاطرنشان کرد: تجهیز ایستگاه های دوچرخه بوستان های بانوان ارم و بهشت به دوچرخه جدید همراه با اجرای ۸ ست وسایل بدنسازی پارکی در بوستان های سطح منطقه با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال در حال انجام است و تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات