مدیرعامل آب منطقه ای ایلام : درگیر شدن عملیاتی دانش آموزان از...

مدیرعامل آب منطقه ای ایلام گفت : هدف از برگزاری طرح ملی داناب ، آماده سازی دانش آموزان و درگیر شدن عملیاتی آنها در قالب اجرای مانور آموزشی سیلاب است .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام؛ مراسم اختتامیه طرح ملی داناب و طرح گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط  زیست سال تحصیلی 98-97 و افتتاحیه طرح مذکور در سال تحصیلی 99-98 و همچنین کارگاه آموزشی مانور سیلاب با حضور مهندس پور احمد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای ایلام، دکتر رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونین ، سرگروه های آموزشی، دبیران و برگزیدگان مسابقات طرح مذبور در سالن جلسات شهدای شرکت برگزار گردید.

در این مراسم مهندس پوراحمد ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع آبی استان، اظهار داشت :با توجه به قرار گرفتن کشور و استان ایلام در ناحیه خشک و نیمه خشک  و همچنین کاهش نزولات آسمانی در چند سال اخیر، صیانت از منابع آب اهمیت دو چندان می یابد.

مدیرعامل آب منطقه ای ایلام بر نقش دانش آموزان به عنوان صاحبان آینده این کشور در جهت ارتقا سطح سواد آبی اشاره نمود و تصریح کرد : هدف از برگزاری این طرح ، آماده سازی دانش آموزان و درگیر شدن عملیاتی آنها در قالب اجرای مانور آموزشی سیلاب است .

وی افزود :دانستن و آگاهی داشتن در مورد اهمیت آب و مشارکت عملی داشتن دانش آموزان در نجات آب از مهمترین اهداف مشترک در اجرای طرح داناب است .

دکتر رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم به اهمیت اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب و نقش آن در دغدغه مند کردن و مشارکت دادن دانش آموزان اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه میزان بارندگی ها در استان ایلام از متوسط کشوری و جهانی پایین تر است، می طلبد نسل های آینده را در جهت  سواد آبی دغدغه مند نمود .

وی خاطرنشان ساخت : باید با کمک شرکت آب منطقه ای  تلاش کنیم که دانش آموزان امروز به عنوان کشاورزان فردا، در راستای اجرای چنین  طرح هایی با تعامل و همراهی بیشتر شرکت نموده و حضور فعال داشته باشند.

درادامه با اهداء لوح تقدیر از سرگروه های آموزشی قدردانی بعمل آمد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری طرح ملی داناب و گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط  زیست برای سال 99-98 فی ما بین شرکت آب منطقه ای استان و اداره آموزش و پرورش استان منعقد گردید .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای ایلام

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای ایلام

    شركت آب منطقه‌ای ایلام یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات