تشریح فعالیت‌های مشاور امور بانوان شرکت برق منطقه‌ای غرب در دهه مبارک فجر

تشریح فعالیت‌های مشاور امور بانوان شرکت برق منطقه‌ای غرب در دهه مبارک فجر

مشاور امور بانوان شرکت برق منطقه‌ای غرب به تشریح فعالیت‌های خود در دهه مبارک فجر و روز زن پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، "فاطمه ایوتوندی‌پور" مشاور مدیرعامل در امور بانوان این شرکت با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (علیهاالسلام) و روز زن گفت: همزمان با جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا (علیهاالسلام) و بزرگداشت روز زن در تالار برق غرب برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم، دکتر موسوی استاد دانشگاه به ارائه مطالبی در خصوص مقام شامخ حضرت زهرا (علیهاالسلام) و جایگاه زن و مادر در خانواده و جامعه پرداخت.

ایوتوندی‌پور با اشاره به اهدای لوح تقدیر به همه همکاران خانم در برق غرب ابراز داشت: اهداء یک شاخه گل به همراه هدیه روز زن به‌صورت پرداخت نقدی به خواهران و تقدیر و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌هایی بود که در این مراسم باشکوه صورت گرفت.

مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: شرکت فرزندان و همسران معظم شهدا در مراسم جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهدا در ایام دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌هایی بود که در این شرکت انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات