تبیین نقش مهم مجلس شورای اسلامی  در بهبود ساخت وساز و ارتقای جایگاه سازمان  و مهندسان ساختمان

تبیین نقش مهم مجلس شورای اسلامی در بهبود ساخت وساز و ارتقای جایگاه سازمان و مهندسان ساختمان


تبیین نقش مهم مجلس شورای اسلامی  در بهبود ساخت وساز و ارتقای جایگاه سازمان  و مهندسان ساختمان

در جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان که روز ۲۹ بهمن در سالن جلسات ساختمان شورای مرکزی برگزار شد، مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان،  درباره اهمیت قانونگذاری وچایگاه مجلس شورای اسلامی برای وضع قوانین مترقی  و افزایش کیفیت صنعت ساختمان سخن گفت و  اهمیت  شرکت گسترده مردم به ویژه مهندسان و خانواده‌های آنان را در این امر سرنوشت ساز  تشریح کرد.
وی با اشاره به بیانیه ای که از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان  انتشار یافته است، ورود مهندسان  و یا  افرادی با  دیدگاه سازنده به خانه ملت را بسیار مهم خواند.
مهندس سید مهدی هاشمی رئیس دوره پنجم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان  نیز با حضور  در جمع اعضای شورای مرکزی،  درباره دیدگاه ها و تجربیات خود برای ارتقای جایگاه سازمان و اعضای آن سخن گفت.
وی با اشاره به اینکه تقریباً ۵۰ درصد گردش مالی در کشور در حوزه صنعت ساختمان صورت می پذیرد،  اظهار داشت : باید برای صدور خدمات فنی و مهندسی برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد و بتوانیم در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای مسلمان و همجوار، این خدمات را ارائه دهیم.
مهندس هاشمی افزود: در حال حاضر ۸۵ هزار پروژه دولتی در کشور مان نیمه کاره است که می تواند زمینه ساز اشتغال مهندسان باشد.

ضرورت تقویت همبستگی و وحدت رویه اعضای سازمان و تقویت این نهاد مردمی و فنی تخصصی از دیگر محورهای سخنان رئیس پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان بود.
مهندس سید مهدی هاشمی همچنین به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه دوم اسفند برگزار می شود اشاره و ضرورت ورود مهندسان به مجلس را در ابعاد مختلف تشریح کرد .
او مهندسان را سرمایه‌های مهم اجتماعی خواند و خدمت به این قشر فرهیخته را از جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی مایه افتخار دانست.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات