بیانیه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به مناسبت انتخابات دوم اسفند

بسمه تعالی

بیانیه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به مناسبت انتخابات دوم اسفند


مقام معظم رهبری:
انتخابات يكى از آزمونهاى بزرگ ملت ايران در مقابل چشم دشمنان است

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، همواره از اهمیت بسزایی برخوردار است و ملت بزرگ و بصیر ایران بار دیگر در دوم اسفند ماه، برگ زرین دیگری از دفتر قطور مردم سالاری دینی را ورق خواهند زد و نمایندگان خود را روانه مجلس خبرگان رهبری  و خانه ملت خواهند نمود تا مسیر رشد و اعتلای انقلاب و توسعه و آبادانی ایران اسلامی، بیش از پیش هموار گردد.


در این روز، انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد که جایگاه و اهمیت این مجلس به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست؛ زیرا خبرگان و امنای امت، رسالت خطیر انتخاب رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارند.


در تعالیم و اندیشه های امام خمینی (ره)بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ؛ مجلس شورای اسلامی، در راس همه امور است و این بدان معناست که در ساختار جمهوری اسلامی، اراده و خواست ملت همواره مورد تاکید بوده است.


از دیدگاه رهبر معظم انقلاب نیز مجلس، تعیین‌کننده‌ مسیر است و دولت ها برطبق قانون، موظفند تا در مسیر ریل گذاری شده توسط مجلس حرکت کنند که این امر، اهمیت و جایگاه والای مجلس شورای اسلامی را نمایان می سازد.


در همین راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که به عنوان سازماني حرفه اي، مردم نهاد، غيرسياسي، غيرانتفاعي و مستقل، به فرموده رهبر معظم انقلاب، خوش فکرترین، متحرک ترین و فعال ترین عناصر دانشجویی را که در دانشکده های فنی و مهندسی و مراکز علمىِ مربوط به مهندسی، اجتماع داشته اند، در خود جای داده است، از تمامی اعضای فرهیخته خود انتظار دارد تا نقش فعال خود را در تبیین روشنگرانه شاخص های نمایندگان اصلح به عموم مردم جامعه ایفا نمایند.


همچنین انتظار این سازمان از نامزدهای مجلس شورای اسلامی که اینک پس از تایید صلاحیت از سوی شورای محترم نگهبان، خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند،آن است که درکنار موضوعات مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، به دغدغه ها و خواسته های جامعه مهندسی کشور و استان که تماماً در راستای خدمت رسانی به مردم است، بیش از پیش اهتمام داشته باشند و در راستای ارتقای کارآمدی و توانمندسازی این سازمان به عنوان تخصصي ترين مرجع و مورد اعتمادترين نهاد مستقل در امور مرتبط با ساخت و ساز،گام های موثری بردارند.

در پایان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ضمن دعوت از یکایک ملت ایران و مردم شریف  قم، به ویژه جامعه بزرگ مهندسی استان، به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، اعلام می دارد که همانند دوره های گذشته، از ورود به تعیین مصادیق خودداری نموده و از هیچ حزب، گروه و جریان خاصی در انتخابات پیش رو حمایت نمی کند.

امید است با انتخاب افراد اصلح توسط ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی، شاهد تشکیل مجلس در شأن نام والای جمهوری اسلامی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم یک انجمن در شهر قم می باشد

      نظرات