در صورت تامین اعتبار، 8 پروژه بزرگ تا هفته دولت سال99 افتتاح می شود

در صورت تامین اعتبار، 8 پروژه بزرگ تا هفته دولت سال99 افتتاح می شود

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ،رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام خبر بالا گفت: پروژه بهسازی راه اصلی سمنان – فیروزکوه به طول 11 کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد یکی از مهمترین پروژه هایی است که در صورت تامین اعتبار تا هفته دولت سال99 افتتاح خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را 230 میلیارد ریال عنوان کرد.

نگهبان ادامه داد: بهسازی محور قدیم قم – تهران نیز اعتباری 500 میلیارد ریالی نیاز دارد، این پروژه 30 کیلومتر طول دارد که اکنون بیش از 80 درصد آن  از پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی احداث پل کلوگان در شهرستان شمیرانات گفت: احداث پل کلوگان به طول 70 متر در صورت تامین اعتبار 60 میلیارد ریالی نیزتا هفته دولت  سال آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به احداث باند دوم در محور کیلان – ساران واقع در شهرستان دماوند به طول 5/3 کیلومتر افزود: اتمام پروژه احداث محور کمربندی غربی دماوند به طول 36/6 کیلومتر نیز اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال می خواهد . این پروژه اکنون 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نگهبان توان اجرایی بسیار خوب پیمانکاران حوزه معاونت مهندسی و ساخت را پیشبرنده پروژه های توسعه ای استان و پاییتخت عنوان کرد و خواستار تامین اعتبار لازم برای این پروژه های حیاتی شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات