بهره برداری از چندین پروژه به ارزش ۲۶میلیاردتومان تا پایان سال

بهره برداری از چندین پروژه به ارزش ۲۶میلیاردتومان تا پایان سال

به گزارش شهریار، اکبر امجدی در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» اظهار داشت: مجموعه اعتبار عمرانی شهرداری منطقه ۴ در بودجه مصوب سال ۹۸، ۱۱۴ میلیاردتومان تعریف شده که مقرر بود تعدادی پروژه به ارزش ریالی ۲۶ میلیارد تومان در ایام دهه مبارک فجر امسال افتتاح شود که با شرایط جوی موجود امکان تکمیل این پروژه‌ها محقق نشد.

امجدی افزود: نواقص موجود در این پروژه‌ها اسفندماه امسال تکمیل و تا پایان سال ۹۸ و فروردین ۹۹ مورد بهره برداری قرار می‎گیرد.

او با اشاره به پروژه‌های مسیرگشایی این منطقه گفت: مسیرگشایی های فاز ۲ شهید میلانی که وعده داده بودیم دهه فجر افتتاح شود به دلیل شرایط آب و هوایی، به اتمام نرسیده است. این پروژه با ۴۰ میلیارد ریال برای تملک و احداث در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۴ تبریز ادامه داد: همچنین مسیرگشایی فاز ۲ خیابان شهید خلیلی نیز با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اسفند ماه امسال افتتاح می‌شود.

امجدی از قطعه آخر ساماندهی مهرانه رود، احداث کانال میدان آذربایجان، احداث کانال اطلس در کوی اطلس واقع در شهرک ارم، کف سازی و بهسازی پیاده رو های سطح منطقه، آماده سازی قطعات شهیدان ذاکر، احداث سرویس بهداشتی در میدان معلم و میدان شهید تجلایی، اجرای آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح منطقه و... به عنوان بخش دیگری از پروژه‌های عمرانی منطقه چهار نام برد.

او یادآور شد: طی سه سال گذشته دفع آب‌های سطحی مهمترین اولویت منطقه ۴ بوده است.

شهردار منطقه ۴ تبریز در پایان سخنان خود از برنامه ریزی جهت استقبال از بهار ۹۹ خبر داد و افزود: ۵ اکیپ آسفالت منطقه ۴ با اولویت‌دهی مسیرهای اصلی، فرعی و کوچه هایی که در آنها حفاری انجام یافته است آغاز بکار می کنند. همچنین المان های حجمی، خرید نشا و گلکاری، شستشوی مسیرها و... از دیگر برنامه های استقبال از بهار خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات