نشست تخصصی پدافند غیرعامل در حوزه آب

نشست تخصصی پدافند غیرعامل در حوزه آب

نشست تخصصی سرپرست پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی با مدیرعامل، معاونان و مدیران بحران و پدافند آبفای شهری و روستایی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در این نشست اهمیت آب و ضرورت امنیت شبکه آبرسانی و برگزاری هر چه بهتر بخش اول رزمایش با بحث آب در اسفند ماه سال جاری بررسی شد.

مدیرعامل و سرپرست آبفای شهری و روستایی استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و رویکردهای پدافند غیرعاملی و طرح های اجرائی این حوزه، بر گسترش اقدامات انجام شده به تمام شهرها و روستاهای استان، شناسایی نقاط ریسک و پایش سیستماتیک و اتوماتیک بر روی شبکه های توزیع و مخازن آب برای اتخاذ تصمیمات درست و تامین منابع مالی مورد نیاز تاکید کرد.

سید ابراهیم علوی با اشاره به  توانمندی های بخش کنترل و کیفیت آزمایشگاه های آبفار استان افزود: در سالهای متمادی آزمایشگاه  آبفار پیشرو بوده و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات است که همچنان باید کمک شود تا سطح آن ارتقاء یابد.

در ادامه این نشست سرپرست پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی ضمن تشکر از عملکرد شرکت آبفای شهری و روستایی استان در هفته پدافند و با اشاره به رویکردهای پدافند غیرعامل در سیاست های وزارت نیرو و محورهای اصلی شرکت آب و فاضلاب، بر مدیریت تقاضای آب، افزایش تولید و بهبود کیفیت آب و فرهنگ سازی در حوزه های ذیربط تاکید نموده و هدف از اجرای طرح های پدافند غیرعاملی در تاسیسات آب و فاضلاب را کاهش آسیب پذیری در بخش تجهیزات و تاسیسات و تامین خدمات پایدار در این حوزه عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات