اجرای همزمان شبکه فرعی پایاب سد گیوی

امام جمعه شهرستان کوثر خواستار اجرای شبکه اصلی و فرعی پایاب سد گیوی شد.

حجت الاسلام عسگر بیگی در آیین کلنگ زنی و اجرای شبکه آبیاری سد گیوی اظهار کرد: انتظار 15 ساله مردم کوثر امروز به سررسید و در ایام پربرکت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اجرای این پروژه ارزشمند هستیم .

امام جمعه کوثر این شهرستان را دارای مردمانی نجیب و باسواد اعلام و خاطرنشان کرد: شهرستان کوثر نیازمند پیشرفت های بزرگ است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق خواهد شد .

بیگی خواستار اجرای همزمان شبکه فرعی و اصلی پایاب سد کوثر شد و بیان کرد: در صورت تعلل در اجرای آن ما با از دست دادن فصل کاری باید چند سال نیز منتظر اجرای شبکه های اصلی و فرعی باشیم که اصلا مطلوب نیست .

وی با تقدیر از مدیران عامل بانک های سپه و کشاورزی گفت: هزاران هکتار از زمین های منطقه مستعد تبدیل شدن به باغات مثمر است .

امام جمعه کوثر مهاجرت معکوس در این شهرستان را مستلزم ایجاد پروژه های عظبم ملی همچون پایاب سد گیوی دانست و افزود: با این اقدامات هزاران نفر جمعیت این شهرستان که در سال های قبل وجود داشت دوباره با رغبت به این منطقه بازمی گردند .

وی همچنین از همت و تلاش استاندار اردبیل و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل برای به نتیجه رسیدن احداث شبکه آبیاری پایاب سد گیوی تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان کوثر نیز از اجرای همزمان شبکه اصلی و فرعی این سد خبر داد و گفت: با این اقدام شاهد رشد و شکوفایی بخش های مختلف کشاورزی در منطقه خواهیم بود.

کنعانی خاطرنشان کرد: با اجرای شبکه آبیاری پایاب سد گیوی کشاورزی منطقه متحول خواهد شد و این عامل می تواند در جلوگیری از مهاجرت تحصیل کردگان و نخبگان منطقه تاثیرگذار باشد.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات