تندیس استاد شهریار ساخته و آماده نصب است

تبدیل فضای سبز محله پانصد دستگاه به پارک استادشهریار /تندیس استاد شهریار ساخته و آماده نصب است

شهردار منطقه سه از ساخت تندیس استاد شهریار خبر داد و گفت همزمان با بهره برداری از بوستان" استاد شهریار" از این تندیس نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش کرمان آنلاین؛مهندس رامین امیرمداح با بیان اینکه فضای سبزی در محله پانصد دستگاه وجود داشت که قریب  20 سال از ایجاد آن می‌گشت، افزود:با توجه به نیاز محله پانصد دستگاه به بوستان ، تبدیل فضای سبز یاد شده به بوستان در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی از افزوده شدن قریب دوهزار متر مربع از فضاهای مجاور به این فضای سبز خبر داد و اظهار داشت:عملیات احداث بوستان 7500 متری این محله با عنوان " استاد شهریار" از مهرماه امسال آغاز شد.

شهردار منطقه سه از تجهیز بوستان استاد شهریار به آبنما، سرویس بهداشتی، سکوی استراحت ،آلاچیق، روشنایی، مجموعه بازی، ست ورزشی و فضای سبز خبر داد و گفت: به منظور بزرگداشت یاد شاعر بلند آوازه ایران "محمد حسین بهجت تبریزی " (استاد شهریار) تندیس وی نیز ساخته و آماده نصب است.

امیرمداح به انجام عملیات  جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در این بوستان اشاره کرد و گفت: کلیه اقدامات انجام شده در این بوستان توسط واحدهای مختلف منطقه سه انجام شده است.

وی تصریح کرد: بوستان" استاد شهریار" اسفندماه امسال به بهره برداری می رسد.

گفتنی است : سید محمد حسین بهجت تبریزی(استاد شهریار)یکی از شاعران بزرگ و پرآوازه این مرز و بوم است که در سال 1285 هجری شمسی در آذربایجان متولد شده است.وی  نخستین شعر خویش را در چهار سالگی به زبان ترکی آذربایجانی سرود که بی شک سرایش این شعر کودکانه ، گواه نبوغ و قریحه شگفت انگیز او بودو منظومه حیدربابا یکی از آثار وی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات