در آستانه فرا رسیدن سال نو، نشست ساماندهی و انضباط بخشی خیابان مولوی و شهید انصاری تشکیل شد

در آستانه فرا رسیدن سال نو، نشست ساماندهی و انضباط بخشی خیابان مولوی و شهید انصاری تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: تردد کامیون های سنگین باری در روزهای پایان سال، موجب ایجاد گره های ترافیکی و بروز مشکلاتی برای خودروهای امدادرسان نظیر خودروی آتش نشانی و اورژانس خواهد شد، بر همین اساس، در این نشست مقرر شد، این خودروها بین بازه زمانی 20:30 شب تا 9:30 صبح و همچنین از 14 تا 16:30 عصر بار خود را تخلیه و پس از آن، معبر را ترک کنند.

وی تصریح کرد: تخلیه و بارگیری خودروهای باری به غیر از ساعات تعیین شده، ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل و ترافیک با نصب تابلو، در خصوص زمان های مجاز تخلیه بار توسط کامیون های سنگین به کسبه اطلاع رسانی می کند.

عرشیان افزود: علاوه بر تردد کامیون های باری، تخلفات سد معبر توسط کسبه و دستفروشان یکی دیگر از عواملی است که موجب ایجاد گره های ترافیکی در خیابان مولوی می شود که بر همین اساس، مقرر شد واحد اجرائیات شهرداری منطقه یک، سه روز در هفته نسبت به پاکسازی معابر و رفع تخلفات سد معبر در خیابان مولوی و شهید انصاری اقدام کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: بر اساس مصوبات این جلسه، مقرر شد عوامل راهور و نیروی انتظامی نسبت به پاکسازی و جمع آوری موتورسیکلت های پارک شده در مسیر دوچرخه در خیابان مولوی به طور آزمایشی اقدام نمایند. همچنین پلیس راهور برای اعمال قانون و روان سازی ترافیک در خیابان مولوی، یک مأمور در دو نوبت کاری صبح و بعد از ظهر یک مأمور اختصاص دهد.

عرشیان اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم در راستای احقاق حقوق شهروندی، با عوامل اجرایی طرح طرح ساماندهی خیابان مولوی همکاری کرده و از ایجاد سد معبر و پیاده روها و همچنین سد معبر در مسیر دوچرخه در این خیابان خودداری کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات