تاکید شهردار کرمان بر ضرورت تکریم خانواده های معظم شهداء

تاکید شهردار کرمان بر ضرورت تکریم خانواده های معظم شهداء

شهردار کرمان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مدیران شهرداری با خانواده های چند تن از شهداء دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کرمان آنلاین،سید مهران عالم زاده در این دیدار با بیان اینکه خانواده های شهداء،مظهر صبر ،استقامت و بردباری در جامعه هستند،گفت:شهداء با نثار جان خود،فرهنگ ایثار و شهادت را به معنای واقعی آن تفسیر کردند و امروز وظیفه ماست که در جهت تبیین ارزش ها و آرمان های امام و شهداء گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه شهداء،از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار هستند،افزود:آنها با اخلاص عمل و خدمت صادقانه در تامین امنیت امروز جامعه ما نقش اساسی و مهمی دارند و ما همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید ادامه دهنده حرکت آنها باشیم.

عالم زاده تصریح کرد:شهداء و خانواده های آنها به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش های والای اسلام عمل کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه شهداء و تکریم خانواده های معظم آنها است.

وی با تقدیر از صبر و شکیبایی والدین شهداء ،تاکید کرد:سرکشی و دلجویی از این عزیزان وظیفه قلبی و اداری همه ماست.

گفتنی است شهردار کرمان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مدیران شهرداری با خانواده های شهیدان حسین یوسف الهی و مرتضی عسکری زاده دیدار و گفتگو کردند.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات