کارگران ساختمانی باید ساماندهی شوند / بازارمرکزی میوه و تره بار مشهد  ...

کارگران ساختمانی باید ساماندهی شوند / بازارمرکزی میوه و تره بار مشهد ...

کارگران ساختمانی باید ساماندهی شوند / بازارمرکزی میوه و تره بار مشهد راه اندازی خواهد شد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به مشکلات کارگران ساختمانی گفت: روی ساماندهی کارگران زحمت کش ساختمانی تاکید ویژه ای داریم و برنامه ریزی هایی انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی امروز در مراسم تکریم مدیر عامل و معارفه سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد که با حضور عضو هیئت رئیسه شورای شهر، مدیرکل حوزه شهردار و امور مناطق شهرداری و جمعی از مدیران شهری برگزارشد، افزود: سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی به دلیل نوع فعالیت درحوزه های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: این سازمان در حوزه ساماندهی مشاغل وانتقال واحدهای صنفی دارای مزاحمت به خارج از شهر در حوزه زیست محیطی، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری، همچنین راه اندازی بازارها و فروشگاه های شهرداری در حوزه تنظیم بازار فعالیت دارد لذا نوع مدیریت آن می تواند بازخورد مثبت و یا منفی در پی داشته باشد.
وی با تقدیر از تلاش ها و خدمات بهروز کیانی، مدیرعامل سابق سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد اظهارکرد: در دوران تصدی ایشان اقدامات خوبی در این سازمان به ویژه در حوزه ساماندهی مشاغل و تابلوهای تبلیغاتی انجام شده و در کنار توسعه کیفی و کمی فروشگاه ها و بازارهای شهرداری، اولین بازار تخصصی شیلات نیز در مشهد راه اندازی شد.
یعقوبی تصریح کرد: با توجه به این که سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی به طیف گسترده ای از اقشار مختلف مردم خدمات دهی می کند باید فردی باتجربه مدیریت آن را برعهده می گرفت، لذا باتوجه به تجربه ۱۵ ساله مسعود رضوی در سازمان وی به شهردار مشهد معرفی و به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی منصوب شد.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که باید از سوی مدیریت جدید به صورت جدی پیگیری شود ساماندهی کارگران زحمتکش ساختمانی است که نیاز به همکاری های بین بخشی دارد، امیدواریم به عنوان اولین کلانشهر بتوانیم کارگران ساختمانی را ساماندهی کنیم.
وی گفت: همچنین راه اندازی بازار مرکزی میوه و تره بار مشهد که زمین آن جانمایی شده است یکی دیگر از مواردی است که باید در کنار تکریم ارباب رجوع و الکترونیکی شدن فرآیندها در سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی موردتوجه ویژه قرار گیرد.
* مدیران از بدنه شهرداری انتخاب شوند

علیرضا شهریاری، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرداری مشهد نیز با تقدیر از تلاش های بهروز کیانی مدیرعامل سابق سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی گفت: برای پیشبرد بهتر کارها مدیران و حتی شهردار باید از بدنه شهرداری انتخاب شوند تا کارکنان به آینده امیدوار شوند و بدانند در صورت تلاش و پشتکار می توانند به بالاترین مدارج در شهرداری دست پیدا کنند.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت های سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی به ویژه در برخورد با مردم اظهار کرد: هر اقدامی توسط یک فرد به اسم شهرداری تمام می شود لذا فعالان در این سازمان باید اگر مشاهده کردن همکارشان برخورد مناسبی با مردم ندارد او را امر به معروف و نهی از منکر کنند.
وی افزود: همچنین انتظار داریم در بازارها و فروشگاه های شهرداری مشهد بهترین اجناس با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت به دست مردم برسد.
* محدودیت قانونی به کارگیری مدیران بعد از ۳۰ سال فعالیت

در ادامه این جلسه مهدی حاتمی، مدیرکل حوزه شهردار و امور مناطق شهرداری مشهد نیز با تجلیل از اقدامات بهروز کیانی در دوره فعالیت در شهرداری اظهارکرد: وی فردی پرتلاش و خوشفکر است که اقدامات تاثیر گذاری در سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی انجام داده است.
وی با آرزوی موفقیت برای مسعود رضوی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی افزود: مقررات جدیدی از سوی وزارت کشور در خصوص امور اداری و استخدامی ابلاغ شده است که اختیارات شهرداران کلانشهرها را برای به کارگیری مدیران تا ۳۵ سال محدود کرده است و بازرسی نیز به شدت بر اجرای این بخش نامه ها تاکید دارد.
وی گفت: همین امر باعث شده که ناچار باشیم تا تعدادی از مدیران شهرداری را که بیش از ۳۰سال سابقه کار دارند تکریم کنیم که بر این اساس امروز شاهد تکریم بهروز کیانی مدیرعامل سابق سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی به دلیل بازنشستگی هستیم.
* همکاری خوب سازمان ساماندهی مشاغل با اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد

همچنین در ادامه این جلسه امیر اقتناعی، مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری مشهد نیز با اشاره به این که به شخصه متاسف هستم که نمی توانیم از تجارب بهروز کیانی به صورت رسمی استفاده کنیم افزود: وی یکی از مدیران توانمند و پرتلاش و کمک بسیار بزرگی برای روابط عمومی دراکران های شهری بودند.
وی اضافه کرد: طی ۶ ماه گذشته که در روابط عمومی مشغول به فعالیت هستم همکاری خوبی میان این اداره کل و بخش های مختلف معاونت خدمات شهری به ویژه سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی در بحث اکران های شهری در مناسبت های مختلف وجود داشته است.
اقتناعی با اشاره به این که یکی از پایه های اصلی اکران های شهری سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد است، ادامه داد: از اقدامات و همکاری های بسیار خوب بهروز کیانی مدیر عامل سابق سازمان تشکر و برای مسعود رضوی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی که فردی باتجربه از بدنه این سازمان است آرزوی موفقیت دارم.
گفتنی است، در این جلسه بهروز کیانی مدیرعامل سابق سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی تکریم و مسعود رضوی به عنوان سرپرست این سازمان معارفه شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات