نگاه کارشناسان ماده ۲۷ ، به استان هرمزگان و چاره اندیشی‌های یک همایش


نگاه کارشناسان ماده ۲۷ ، به استان هرمزگان و چاره اندیشی‌های یک همایش

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان روز هفتم اسفند میزبان همایش سراسری جمعی از کارشناسان رسمی ماده ۲۷ نظام مهندسی ساختمان خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی با عنایت به اهمیت استفاده از پتانسیل  سازمان های نظام مهندسی ساختمان به ویژه در بخش کارشناسان ماده ۲۷ ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان در نظر دارد  همایش بررسی جایگاه ، معرفی و ارتقای کارشناسی ماده ۲۷ را با همکاری کانون سراسری انجمن های کارشناسی رسمی نظام مهندسی ساختمان برگزار نماید.
مهندس زرگرنژاد دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارشناسان ماده ۲۷ در گفتگو با روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت:  واقعیت آن است که هنوز به درستی جایگاه کارشناسان ماده ۲۷ سازمان نظام مهندسی ساختمان شناخته نشده است و با وجود توانمندی بسیار زیاد و قوی که وجود دارد متاسفانه از این کارشناسان به درستی استفاده نمی شود.
در همین ارتباط هیئت مدیره کانون تصمیم گرفته است هر ساله همایشی را برگزار کند تا برای دستیابی به اهداف قانونی کارشناسی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان  برنامه ریزی صورت پذیرد .
در این همایش علاوه بر مهندس خرم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، از دکتر محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مقامات ارشد استان برای سخنرانی دعوت شده‌است.
وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این همایش مشکلات خرد و کلان حوزه فعالیت کارشناسان رسمی ماده ۲۷ مطرح و برای حل آن ها چاره اندیشی شود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات