ارتقاء دانش کارکنان در خصوص بیماری مهلک کرونا ضروری است

ارتقاء دانش کارکنان در خصوص بیماری مهلک کرونا ضروری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی در نشستی که صبح امروز به مظور مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا برگزار شد ضمن اشاره به اینکه بسیاری از مردم درخصوص این بیماری اطلاعات لازم را ندارند و خود را مقید به رعایت نکات بهداشتی نمی دانند گفت: اطلاع رسانی و آموزش نخستین گام برای عدم پیشرفت این ویروس است که از جند روز گذشته در فضای مجازی و کانال اطلاع رسانی حفاظت محیط زیست استان به جدیت درحال انجام است.

این مقام مسئول درخصوص مصوبات این نشست اظهار داشت: اطلاع رسانی و آموزش های گسترده و مستمر درخصوص افزایش سطح اطلاعات همکاران در خصوص شیوع این بیماری مهلک با بهره مندی از فضاهای مجازی،کانال های اطلاع رسانی، پورتال، اتوماسیون اداری و نصب اطلاعیه های هشدار دهنده در تابلوهای اعلانات و دیگر اماکن پر تردد اداری درحال انجام است.

وی افزود: توجیه و آموزش نیروهای خدماتی برای نظافت کلی و ضد عفونی اصولی آسانسور، دستگیره های دربهای ورودی ، نمازخانه و....و نیز افزایش نوبت های تکرار ضدعفونی موارد عنوان شده در طول روز با حداقل سه نوبت و تشدید نظارت و پایش مستمر بر اجرای آن یکی از مصوبات این نشست بود.

همتی ادامه داد: توزیع فلاکس بین کارکنان و جمع آوری تمامی لیوان های مشترک درآبدارخانه ها و الزام به استفاده از لیوان شخصی و توجه به عدم دست دادن و پذیرایی از مراجعین با رفتاری محترمانه ، توزیع اسپری ضدعفونی کننده در اتاق همکاران  و سرویس های بهداشتی و نظافت تجهیزات اتاق ها با نوار های حوله ای بهداشتی و یک بار مصرف و... دراین نشست به تصویب رسید.

وی همچنین گفت: درصورت بروز بیماری برای هر یک از همکاران و تشخیص مورد مشکوک از سوی پزشک معالج ، این اداره کل هر گونه همکاری را با فرد مبتلا خواهد داشت و لازم است شخص بیمار در اولین فرصت موضوع را به اداره حراست اطلاع رسانی کند.

همتی ضمن اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی، از پذیرش میهمانان در مامور سرای اداره کل و دیگر شهرستانها اکیدا خودداری خواهد شد،گفت: حضور همکارانی که علائم سرماخوردگی و تب را دارند در جلسات اداری ممنوع است و لازم است معاونین محترم و روسای ادارات ستادی و شهرستانی دراین خصوص نظارت و دقت لازم را معمول دارند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات