عملیات زیرسازی و آسفالت در منطقه سه سرعت می گیرد

به همت معاونت حمل و نقل و امورزیربنایی منطقه سه در حال انجام است :

زیباسازی 1500 مترمربع رفیوژمیانی خیابان ابوذر جنوبی با‌فلاورباکس‌وآجر جالیز/عملیات زیرسازی و آسفالت در منطقه سه سرعت می گیرد

شهردار منطقه سه از بهسازی و زیباسازی رفیوژ میانی خیابان ابوذر جنوبی خبر داد.

به گزارش کرمان آنلاین،مهندس رامین امیر مداح گفت : در راستای زیباسازی منظر شهری و رفع نازیبایی های سطح منطقه به دلیل فرسودگی و شکستگی مصالح،عملیات بهسازی و  زیباسازی رفیوژ میانی خیابان ابوذر جنوبی آغاز شده است .

وی به انجام اقداماتی از جمله ساخت فلاورباکس ،اجرای عملیات فرش موزاییک وهم چنین  زیباسازی با آجرجالیز و کاشت گل و درختچه در این رفیوژ اشاره کرد و افزود : این پروژه تا اوایل اسفندماه تکمیل می شود.

شهردار منطقه سه در بخش دیگری از صحبت های خود از اتمام عملیات جدول گذاری اطراف میدان رسالت خبر داد و مساحت اجرای این عملیات را3 هزار متراعلام کرد.

وی با بیان اینکه زیرسازی ،لکه گیری و آسفالت معابر و خیابان ها بر اساس الویت ها در دستور کار منطقه قرار دارد ،ادامه داد: در این راستاعملیات جدول گذاری بولوار ابومهدی المهندس با متراژ 5هزار متر طول و زیرسازی کوچه 14 این بولوار ، ادامه اجرای عملیات لکه گیری آسفالت کانال‌خیابان سعدی و اجرای بیش از 2500 متر طول عملیات جدول گذاری بولوار شهید آیت الله صدوقی در حال انجام است.

وی گفت : علاوه بر موارد یادشده نیروهای معاونت حمل و نقل و امورزیربنایی این منطقه در حال اجرای عملیات جدول گذاری ،کف سازی و پیاده روسازی بوستان های  آماده افتتاح در این منطقه هستند.

رامین امیرمداح ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران معاونت حمل و نقل و امورزیربنایی منطقه سه ،گفت: با پشتکاری که در نیروهای این معاونت وجود دارد ،شهروندان شاهد انجام اقدامات خوبی برای نوروز امسال در منطقه سه شهری خواهند بود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات