شتاب در چهارخطه کردن محور هراز

شتاب در چهارخطه کردن محور هراز

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: با عقد قرارداد دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی با قرارگاه خاتم الانبیاء تعریض و چهارخطه شدن محور تاریخی و ارتباطی هراز شتاب گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدعلی اسد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: محور هراز یکی از شریانهای مهم مازندران بوده که این استان را به پایتخت کشور متصل می کند.

وی با اشاره به تعریض ۲۳ کیلومتر از محور هراز در سالهای گذشته اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه شدن ۳۳ کیلومتر از محور فوق توسط این اداره کل در دست اجرا است.

مدیرکل راه و ترابری مازندران اظهار داشت: به منظور تسریع در عملیات اجرایی تعریض محور هراز قرارداد تعریض و چهارخطه کردن ۵۰ کیلومتر از محور هراز در قطعات مختلف به ارزش دو هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال توسط این اداره کل با قرارگاه خاتم الانبیاء‌ منعقد شده است.

اسد یادآور شد: در قرارداد مذکور به غیر از عملیات زیرسازی و تعریض، احداث بیش از ۱۰ دستگاه تونل، چهار دستگاه پل بزرگ و احداث دیوارهای ضامن و حائل در دستور کار است.

مدیر کل راه و ترابری مازندران، کمبود اعتبارات را عاملی مهم در جهت کندی پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی این محور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر مشکلاتی از قبیل نبود مصالح مرغوب، شرایط خاص آب وهوایی و جغرافیایی منطقه، کمبود اعتبارات و منابع مالی مناسب، شرایط کاری را در این محور با مشکل جدی مواجه کرده که امیدواریم با نگاه ویژه تمامی مسئولان شاهد بهره برداری و پیشرفت قابل توجه این پروژه عظیم ملی در آِینده ای بس نزدیک باشیم.

 

 

 

    نظرات