محمد رضا مهدلو شهردار زرند از حضور مردم شهرستان زرند در پای صندوقهای رای قدردانی كرد .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند از حضور مردم شهرستان زرند در پای صندوقهای رای قدردانی كرد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در نشست شورای معاونین شهرداری از حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان زرند در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر کرد .

منتخب شورای شهر زرنددر این نشست با اعلام اینکه مردم با حضور در این روز باردیگر حمایت خود را از انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند گفت: ملت ایران همواره نشان داده است که در همه عرصه ها پای انقلاب خود ایستاده و هیچگاه از ارزشهائی که این انقلاب برای آنها بوجود آورده است دست نخواهند کشید .

شهردار زرند حضور شهروندان در پای صندوق های رای را نشان از عشق و ارادت آنها به نظام اسلامی دانست و این حضور گسترده را باعث سنگین تر شدن وظیفه مسئولان و از جمله منتخبین مردم عنوان کرد وگفت: شرکت در انتخابات علاوه بر مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های مقدس امام راحل، مقام معظم رهبری و خون مقدس شهدا و تجدید بیعت با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است .

مهندس مهدلو همچنین از زحمات سنگین و طاقت‌فرسای مجریان ، اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروی نظامی و انتظامی که با تلاش بی وقفه خویش امنیت، آرامش، دقت و عدالت را برای انتخابات به ارمغان آوردندتقدیر و تشکر کرد و گفت: بدون شك خدمت صادقانه و مخلصانه كمترين پاداش برای مردم خير انديش ايران اسلامي خواهد بود.

وی از تمامی کاندیداهائی که احساس تکلیف کرده و در عرصه انتخابات حضور فعالی داشته و موجب رونق بخشیدن به فضای انتخابات شده اند نیز تقدیر و تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات