هرچه هوا گرمتر شود بیماری کرونا کمتر می‌شود

هرچه هوا گرمتر شود بیماری کرونا کمتر می‌شود

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، عباسعلی جوادی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ویروس یکی از عوامل بیماری زا است که اندام‌های مختلف بدن را ویروس‌های مختلف می توانند درگیر کنند. ویروس ها یک نقشه راه هستند و سلول های انسان از دستور ویروس پیروی می‌کنند.
وی افزود: کرونا ویروس به دلیل شکل تاجی کرونا نامیده می‌شود این کورنای جدید هفتمین مورد ویروس است. سه کرونای اولی مشکلی نداشتند، سارس و مرس دو کرونای دیگر هستند. امروز کوید19 مثل یک سرما خوردگی است.
رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: به هر حال 80 تا 90 درصد بیماری که به وسیله کرونا به وجود می‌آید کاملا شبیه سرما خوردگی است. از فردا PCR که روش دقیق تشخیص کرونا است در مرکز بیماری های عفونی اصفهان راه اندازی خواهد شد.
جوادی تصریح کرد: هرچه هوا گرمتر شود بیماری کرونا کمتر می‌شود. واقعیت این است که هنوز مشخص نیست در اصفهان وجود دارد یا خیر این موضوع هنوز کاملا مشخص نیست، چون کاملا علائم شبیه سرما خوردگی و آنفولانزا است. تا این لحظه مورد ثابت شده‌ای در اصفهان وجود نداشته است و از فردا می‌توان کاملا دقیق در خصوص وجود کرونا در اصفهان اظهار نظر کرد.
وی تاکید کرد: ما روزانه 600 هزار نفر را توسط مترو و اتوبوس جابه جا می‌کنیم، همچنین اتوبوس‌ها باید ضدعفونی شوند که دستور داده ایم روزانه دوبار این اتفاق رخ دهد.
رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: کرونا ویروس جدیدی است و حتی دوره کمون آن را نمی‌دانیم از دو روز تا 14 روز عنوان می‌کنند. کار علمی هنوز بر روی کرونا کامل نشده است. معاونت فرهنگی از تجمعات غیر ضروری جلوگیری کند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات