۴۰ دستگاه اتوبوس وعده داده شده وارد شهر اصفهان شده است

۴۰ دستگاه اتوبوس وعده داده شده وارد شهر اصفهان شده است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان ، علیرضا نصر اصفهانی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: حضور در انتخابات را به مردم و منتخب مردم تبریک عرض می کنم و به شهرداری به دلیل ایجاد فضای تبلیغاتی و سپس مراقبت از اقلام تبلیغاتی نیز تبریک می گویم.
وی افزود: به همه کسانی که به عنوان کاندیدا به عرصه انتخابات ورود پیدا کردند تبریک می گویم که این حضور موجب حضور بیشتر شهروندان در انتخابات شد. امیدواریم منتخبان پاسخ مناسبی به خواسته های مردم بدهند و امیدواریم مشکلات استان و شهری که در آن خود را عرضه کردند را بدانند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همدلی، وحدت و همزبانی می تواند برای مشکلات آلودگی هوا، زاینده رود و آب و گردشگری و فرونشست زمین مفید باشد تا این مشکلات حل شود .
نصر اصفهانی ادامه داد : در آستانه ولادت امام محمد باقر(ع) هستیم که این روز را به همکاران عزیز تبریک می‌گویم. و با پیروی از این امام مسیر زندگی خود به سوی روشنایی حرکت دهند.
وی اضافه کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس وعده داده شده وارد شهر اصفهان شده است و امیدواریم هرچه سریعتر وارد چرخه اتوبوسرانی اصفهان شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:  هفته وکالت را به همه وکلای عزیز تبریک می گویم، اتفاقی که ۶۰ سال پیش لایحه استقلال وکلا با پافشاری مصدق پایه ریزی شد. روز مهندس را نیز به همه مهندسین عزیز که در شهر اصفهان ایفای نقش می کنند تبریک عرض می کنم.
نصر اصفهانی تصریح کرد: یکی از مواردی که باید بیش از گذشته دنبال کنیم موضوع توجه به قانون و قانون گرایی در شهر اصفهان است. گفت و گو با مردم و همراه کردن آنها از تاکیدات جدی شورا است که انشاالله در این زمینه  آموزش بیشتری داشته باشیم .
وی اظهار کرد: تخلفات راهنمایی و رانندگی و تخلفات شهری نشان می دهد بخش عمده این تخلفات به دلیل ناآگاهی و کمبود آموزش است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدیدی که از مرکز کنترل و نظارت ترافیک شهرداری اصفهان انجام دادند، گفت: بر اساس آمار و ارقام حوزه ترافیک، این آمار تخلف اصلا برای شهری مثل اصفهان، زیبا نیست.
نصر اصفهانی ادامه داد: امور رفاهی کارکنان شهرداری با اهتمام همه همکاران در شورای اسلامی رقم خورد و امیدواریم انشاالله این ردیف ها به صورت عادلانه توزیع شود. زمینه ساز ایجاد انگیزه برای این عزیزان و برای خدمت رسانی شوند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم در مجموعه امور اداری یک مقدار به کارکنان و کارمندان شهرداری توجه ویژه داشته باشیم و اینطور نباشد که کارمندان تصور کنند که یار که را خواهد و میلش به که افتد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات