مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند:بودجه  سال99 شهرداری در حال بررسی نهائیست.

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند:بودجه سال99 شهرداری در حال بررسی نهائیست.

نشست کمیته بودجه ریزی شهرداری با حضور مهندس مهدلو شهردار،معاونین و مدیران قسمتهای مختلف شهرداری برگزار شد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در این نشست با بیان این که شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی بیشترین درآمد خود را از محل عوارض پرداختی شهروندان تامین می کند گفت:طبق سنوات گذشته 60درصد از بودجه شهرداری صرف مسائل عمرانی و 40درصد آن نیز به بخش جاری تعلق خواهد داشت .

"محمد رضا مهدلو"یکی از نقش های بودجه تعیین اهداف مدیریت شهری در طی یکسال دانست وافزود:یکی از وظایف ما به عنوان مدیران شهرداری شناسائی و پیش بینی درآمدهای شهرداری و هزینه های این نهاد می باشد.

منتخب شورای شهر زرند در ادامه با اعلام اینکه بیش از 85درصد از بودجه سال 98 شهرداری زرند محقق شده است گفت:تحقق این میزان از بودجه شهرداری نشان از مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض می باشد .

وی بودجه شهرداری را ماحصل دریافت ارزش افزوده و اعتبارات دولتی و... عنوان کرد و گفت: بیش از 90درصد بودجه شهرداری ها از محل پرداخت عوارضات شهروندان تامین می شود .

وی از تاثیرمستقیم مشکلات اقتصادی کشور بر بودجه شهرداری های گفت و افزود: در سال جاری بودجه شهرداری باید به واقعیت بیش از گذشته نزدیک باشد .

وی یکی از نشانهای همراهی شهروندان با شهرداری افزایش سرانه های فضای سبز ،ساخت بوستانهای جدید ،آسفالت معابر و تعویض وجدول گذاری معابر عنوان کرد و گفت:هر چه قدر شهروندان در برنامه ها و پرداختهای خود به شهرداری همکاری داشته باشند همان میزان رشد فعالیتهای عمرانی افزایش پیدا خواهد کرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات