ارائه تمامي خدمات شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ به ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ با توجه به زيرساخت هاي طراحي شده در اين شركت در راستاي اهداف دولت الكترونيك و تكريم مشتركان و به منظور كاهش نياز به مراجعه حضوري به مناطق 22 گانه برق، مشتركان اين شركت قادر هستند خدمات مورد نياز خود را اعم از دريافت ريز اطلاعات قبض برق مصرفي، تغيير نام اشتراك، جابجايي يا اصلاح لوازم اندازه گيري، تغيير قدرت انشعاب، خريداري انشعاب جديد وآزمايش كنتور، به شكل غيرحضوري، دريافت كنند.

بر اساس اين گزارش؛ مشتركان شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ مي توانند از طريق تماس با مركز جامع خدمات غيرحضوري با شماره تلفن چهار رقمي 1521، درگاه اينترنتي اين شركت به نشاني www.tbtb.ir، نصب و استفاده از نرم افزار همراه برق تهران و يا تماس با سامانه فوريتهاي برق با شماره 121 به شكل شبانه روزي، خدمات مورد نياز خود را دريافت كنند.

همچنين مشتركان قادر هستند شكايات خود را در خصوص تخلفات و يا قصور احتمالي در رسيدگي به درخواست هاي اداري، به شماره تلفن 85121 اعلام و پيگيري كنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات