انعقاد تفاهمنامه اجرای طرح گسترش "سواد آبی" بین...

تفاهمنامه اجرای طرح گسترش "سواد آبی"، با محوریت کتاب انسان و محیط زیست، با حضور مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق و مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان منعقد شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، تفاهمنامه طرح گسترش سواد آبی با هدف آگاهی بخشی در باره مسائل و چالش های اصلی حوزه آب، اعم از افزایش آگاهی در مورد سیلاب و مهارت های مواجهه با آن، فرهنگ استفاده صحیح و بهینه از آب توسط دانش آموزان و خانواده ها و بررسی وضعیت منابع آب استان با حضور، "مهران مومن غریب" مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق و "کوروش مودت" مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان مبادله شد.

طبق این تفاهمنامه، قرار است با برگزاری کارگاه های آموزشی در روندی نظام مند، کلیه دبیران پایه یازدهم همه رشته ها، زمین شناسی پایه یازدهم رشته های علوم تجربی و ریاضی-فیزیک کلیه مدارس استان  با کتاب "انسان و محیط زیست"، چالش ها و مفاهیم مهم آب استان آشنا شوند.

گفتنی است: تدوین بسته دانش افزای پشتیبان با الگوی آموزشی و ارتباطی موثر برای معلمان مربوطه، برگزاری بازدیدهای علمی برای سرگروه های دروس مرتبط استان، برگزاری مسابقات بین دانش آموزان و تجلیل از معلمان فعال در اجرای این طرح توسط سازمان آب و برق خوزستان، از دیگر بندهای این تفاهمنامه می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات