ضدعفونی کردن معابر، سرویس‌های بهداشتی و گندزدایی فضاهای عمومی شهر

ضدعفونی کردن معابر، سرویس‌های بهداشتی و گندزدایی فضاهای عمومی شهر

ضدعفونی کردن معابر، سرویس‌های بهداشتی و گندزدایی فضاهای عمومی شهر

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی و انجام اقدامات پیشگیرانه، گندزدایی و ضدعفونی کردن فضاهای عمومی، معابر و امکانات شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر افزود: با تاکیدات ویژه‌، در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی، هماهنگی لازم جهت اجرای موارد بهداشتی، توسط عوامل حوزه خدمات شهری انجام شده است.
وی افزود: ضدعفونی کردن ویژه سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، نمازخانه‌های بوستان های سطح شهر، آسانسورها و پله های برقی از جمله مواردی است که در دست اقدام می‌باشد.
یعقوبی با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی، در مواردی نیز باید محدودیت‌هایی اعمال شود، اضافه کرد: تمامی آبسردکن ها و آب‌خوری‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی راه اندازی نمی شود.
وی عنوان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، برخی از مراسمات و همایش ها در شهرداری، جهت پیشگیری از شیوع بیماری های ویروسی لغو گردید و بنا بر لزوم این کار، تداوم خواهد داشت.
وی افزود: در سطح تمامی مناطق شهر اقدامات ویژه ای در خصوص این موضوع با آموزش اکیپ های مختلف در حال اجرا می باشد و در بازارهای شهرداری نیز اقداماتی در حال برنامه ریزی است تا مشکلی برای شهروندان عزیز ایجاد نشود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات