نمایش تاریخ هزار ساله یزد در...

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد عنوان کرد: این نمایش از محل برج و بارو در دروازه کوشک نو تا بقعه دوزاده امام در نوروز ۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - مجتبی فرهمند با اشاره به تدارک برنامه ویدئو مپینگ برای مسافران و گردشگران یزد در ایام نوروز، افزود: این طرح فرهنگی و گردشگری با برآورد اعتبار ۱۰ میلیارد ریال برای نوروز 99 آماده خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد با بیان اینکه طرح مذکور به منظور توسعه گردشگری و سرزندگی شب‌های یزد در تعطیلات نوروز برگزار می شود، اظهار داشت: به مدت یک هفته تاریخ و قصه‌های تاریخی یزد در قالب برنامه‌ نمایشی اجرا خواهد شد که اقدامات اولیه و انعقاد قراردادهای مربوط به آن در دست انجام است.

وی در رابطه با محل اجرای طرح نیز، افزود: این طرح در قالب سه سانس متناوب از محل برج و بارو در دروازه کوشک نو تا بقعه دوزاده امام به عنوان تاریخ هزار ساله یزد برگزار خواهد شد.

فرهمند نیز از نقش این برنامه ها در رونق گردشگری یزد یاد کرد و تصریح کرد: این قبیل برنامه‌ها نقش قابل توجهی در تبلیغ گردشگری شهر جهانی یزد ایفا خواهند کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات