پیام تبریک درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ، به مناسبت روز...

به گزارش روابط عمومی، درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم و اندیشه، خواجه نصیرالدین طوسی را که روز ملی مهندسی نامگذاری شده است به جامعه مهندسی و همه همکاران خود تبریک گفت .

درویشی افزود ، روز مهندسی، زمان تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده مهندسان ایرانی، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

مهندسان به عنوان سرمایه های تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از پشتوانه فنی و قدرت تشخیص و تحلیل، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند .

مدیر عامل شرکت در ادامه سخنان خود گفت ، شایستگی و توانمندی مهندسین ما بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم این شرکت به عنوان مجموعه ای برآمده از این عزیزان توانمند بتواند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آورند.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد استان کرمانشاه به ویژه خانواده بزرگ مهندسین شرکت آب منطقه ای کرمانشاه تبریک می گویم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات